EN SON MAKALELER
Anasayfa / Cep Telefonu / Asus Zenfone 3 Sorunları ve Çözümleri

Asus Zenfone 3 Sorunları ve Çözümleri

Asus çeşitli odak noktalarıyla güvenilir ve zengin özelliklere sahip akıllı telefonlar üretiyor. Max serisinin odak noktası, pil ömrünü en üst düzeye çıkarmaktır. Serideki üçüncü model olan ZenFone 3 Max büyük ölçüde bir ilerleme gibi görünüyor. Cihaz, orta sınıf kategorisinde büyük beğeniyle karşılandı orta sınıf kullanıcılar için güzel bir seçenek.

Sim Kullanılamıyor Hatası

Birçoğunuz SIM kartla ilgili sorunla karşılaştınız. Kullanıcı raporlarına göre, telefonun ürün bilgisini güncelledikten sonra cihaz SIM kartı tanımayı durdurdu. Bu, muhtemelen farkında olduğunuz gibi, o ülkede arama yapamayacağınızdan veya gelen aramaları kabul edemediğinizden dolayı büyük bir sorunun ortaya çıkmasına neden oldu.

  1. Telefonunuzu kapatın, SIM kartınızı çıkarıp tekrar takın.
  2. Cihazı yeniden başlatın.
  3. Ürün yazılımınızı eski bir sürüme geri döndürün.

WiFi Beklenmedik Şekilde Kesiliyor

Gözardı edebileceğimiz bazı hafif sorunlar var ve sadece tolerans edilemeyen şeyler var. Her akıllı telefon kullanıcısı için Wi-Fi çok önemlidir ve ZenFone 3 Max’ın konuyla ilgili hatalı özelliklere sahip olduğu görülüyor. Bazı kullanıcılara göre, kablosuz bağlantı kararsız ve zaman zaman çöker. İddiaya göre, telefon belirgin bir gerekçe olmadan bağlantısını kesiyor ve kullanıcıya “Kablosuz bağlantı hatası” mesajı veriliyor.

  1. Ayarlara git.
  2. Hakkında’ya dokunun.
  3. Sistem Güncelleştirmesini seçin.
  4. Güncellemeleri kontrol et öğesine dokunun.

Pil Kullanımı Yok Hatası

Batarya sorunlarının, batarya üzerinde ana özellik olarak odaklanan cihazlarda dahi acımasız olduğunu düşünüyoruz. Birçok kullanıcı Android cihazlarda olağan bir hata bildirdi. Yani, tüm pil verileri kullanılamadığından pil tüketimini kontrol edemiyorlar. Sıradan bir böcek gibi gözükse de, bu sorun çözülmesi için çok fazla zaman ve sabır gerektiriyor. Yani, pilinizi yeniden kalibre etmeniz gerekecek. Böylece, sistem yazılımı veri izleme işlemini yeniden kuracak ve istatistikleriniz mevcut olacak. Aşağıdaki talimatları uygulayarak yapabilirsiniz.

  1. Telefon kapalı oluncaya kadar telefonunuzu tamamen boşaltın.
  2. Tekrar açın ve kapanmasına izin verin.
  3. Telefonunuzu bir şarj cihazına takın ve açmadan şarj edin, ekrandaki gösterge “yüzde 100” yazana kadar şarj edin.
  4. Pil yüzdesi% 100’de değilse, kullanıcı arayüzü pilin% 100 dolu olduğunu gösterinceye kadar şarj cihazını tekrar takın.
  5. Fişini çekin ve yeniden başlatın. Pil hala% 100 de değilse, şarj cihazını takın ve pil% 100 dolu olana kadar şarj edin.
  6. Yüzde 100 deyinceye kadar bu döngüyü tekrarlayın.

Zil Sesi, Alarm veya Bildirim Sesi Yok

Diğer kullanıcılar hem medya hem de bildirimlerle birlikte sistem sesleriyle ilgili çeşitli sorunları bildirdiler. Bu kullanıcılara göre, alarm da dahil olmak üzere tüm sesler sessiz. Cihaz seslerini multimedya merkezi veya yerleşik Ses Sihirbazı ile değiştirebilirsiniz.

  • Telefonunuzu yeniden başlatın
  • Telefonunuzu Güvenli modda yeniden başlatmayı deneyin.
  • Ses Sihirbazı’na gidin ve Açık Yerine Akıllı modu seçin.
  • Fabrika ayarlarına geri döndürün.

 

Lütfen Oylayın

Hakkında Usta

Bir Göz Atın

En İyi 5 Ücretsiz Ekran Yansıtma Uygulaması

En İyi 5 Ücretsiz Ekran Yansıtma Uygulaması, bugün sizlere telefonlardan bilgisayarlar veya televizyonlarla bağlantı kuracak …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir