site
stats
Anasayfa / Tüketici Haberleri / Vaillant Şikayet Yönetiminde Birinci

Vaillant Şikayet Yönetiminde Birinci

Vaillant Türkiye

Vaillant Türkiye Kasım 1992’de tümüyle yabancı sermaye ile kuruldu. 20 seneden uzun bir süredir İstanbul Merkez ve İzmir, Adana, Ankara bölge müdürlüklerinde ve tüm yurda yayılmış yetkili satıcı ve servis teknikerleriyle en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti için hizmet vermektedir.

Vaillant, ısıtma ve havalandırma teknolojisi alanlarında uluslararası pazarlarda lider bir kuruluştur. Vaillant müşterilerine dünya çapında, ağırlıklı olarak yenilenebilir enerji kaynaklı, çevre dostu ve enerji tasarruflu ısıtma ve havalandırma sistemleri sunmaktadır. Ürün portföyü, fosil yakıtlı ve akıllı kontrol sistemleri ile desteklenen termal güneş enerjisi ve fotovoltaik sistemler, ısı pompaları, düşük enerjili binalar için havalandırma sistemleri, ısı ve elektrik üreten kojenerasyon üniteleri ve yüksek verimli ısıtma cihazlarından oluşmaktadır. Kapsamlı bir servis portföyü ile de ürün yelpazesi tamamlanmaktadır.

Vaillant Türkiye, merkezi Remscheid / Almanya’da bulunan Vaillant Grup şirketinin % 100 iştirakli bir yan kuruluşudur. Vaillant Grup, 1874 yılında kurulan ve hali hazırda % 100 hissesi kurucu aileye ait olan bir şirkettir.

Vaillant Türkiye, 1992 yılından beri Türkiye piyasasında faaliyetlerini sürdürmektedir.

Vaillant Şikayet Yönetiminde Birinci

Vaillant Şikayet Yönetiminde Birinci, Türkiye’de online şikayet yönetimi konusunda düzenlenen ilk yarışma olan “A.L.F.A. Awards” töreninde Vaillant, şikâyetlerin hızlı bir şekilde değerlendirilip yanıtlanması. Çözüme kavuşturulmasındaki yüksek performansıyla iklimlendirme sektöründe birincilik ödülüne layık görüldü. Marketing Türkiye dergisi, Marketing Management Institute, şikayetvar.com ve Method Research işbirliğinde gerçekleştirilen törende, 10 farklı sektörde faaliyet gösteren 250’den fazla marka arasında, şikâyet yönetimini en başarılı şekilde gerçekleştiren markalar ödüllendirildi. 11 Eylül’de Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilen törende ödülü Vaillant adına Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Hakan Yıldız aldı. Müşteri şikâyetlerine firma olarak son derece önem verdiklerini belirten Hakan Yıldız. Bu amaçla 1998 yılında Vaillant Şikayet Yönetim Birimi’ni devreye soktuklarını söyledi.

Vaillant Şikâyet

Lütfen Oylayın

Bir Göz Atın

Koç Elektrik Olmayan Ülkede Beyaz Eşya Satacak

Koç Elektrik Olmayan Ülkede Beyaz Eşya Satacak Koç Elektrik Olmayan Ülkede Beyaz Eşya Satacak, Koç …

Bir yorum

  1. Vaillant bu konuda gayet iyi calisiyor.Sikayet cozme orani yuksek..

Bir Cevap Yazın