site
stats
Home / Tüketici Haberleri / Vaillant Şikayet Yönetiminde Birinci

Vaillant Şikayet Yönetiminde Birinci

Türkiye’de online şikayet yönetimi konusunda düzenlenen ilk yarışma olan “A.L.F.A. Awards” töreninde Vaillant, şikâyetlerin hızlı bir şekilde değerlendirilip yanıtlanması ve çözüme kavuşturulmasındaki yüksek performansıyla iklimlendirme sektöründe birincilik ödülüne layık görüldü. Marketing Türkiye dergisi, Marketing Management Institute, şikayetvar.com ve Method Research işbirliğinde gerçekleştirilen törende, 10 farklı sektörde faaliyet gösteren 250’den fazla marka arasında, şikâyet yönetimini en başarılı şekilde gerçekleştiren markalar ödüllendirildi. 11 Eylül’de Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilen törende ödülü Vaillant adına Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Hakan Yıldız aldı. Müşteri şikâyetlerine firma olarak son derece önem verdiklerini belirten Hakan Yıldız, bu amaçla 1998 yılında Vaillant Şikayet Yönetim Birimi’ni devreye soktuklarını söyledi.

Vaillant Şikâyet

Lütfen Oylayın

Bir Göz Atın

Koç Elektrik Olmayan Ülkede Beyaz Eşya Satacak

Koç Grubu’na ait Arçelik markası Afrika’da yatırım yapmaya hazırlanıyor. Defy markasını satın alan Arçelik elektrik …

One comment

  1. Vaillant bu konuda gayet iyi calisiyor.Sikayet cozme orani yuksek..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir