Samsung Buzdolabı Hata Kodu 8E
Samsung Buzdolabı Hata Kodu 8E

Samsung Buzdolabı Hata Kodu 8E

Samsung Buzdolabı Hata Kodu 8E Bu hata, buz yapıcı sensör arızası nedeniyle oluşur. Genellikle, sensörün bağlı olmadığı veya işlevsel olmadığı anlamına gelir. Kabloları ve sensörün kendisini kontrol edin. Her şeyi veya bir kısmını değiştirmeniz gerekebilir. Samsung ile iletişim kurun, sorunu tartışın ve önerilerini izleyin.

Samsung Buzdolabı Hata/Arıza Kodu 8E

  • Buz kullanımını düşünün.
  • Buz makinesi 24 saatlik bir sürede yaklaşık 96 – 192 küp buz üretecektir. Buz kovası boşaldığında, ilave buzun mevcut olması 90 dakika kadar sürer.
  • Dondurucu sıcaklığını 0 derece veya daha soğuk olarak ayarlayın.
  • Samsung, dondurucu sıcaklığının 0 derece Fahrenheit’ten daha yüksek olmamasını önerir. Bu verimli buz üretimi için en iyi sıcaklıktır.
  • Güç Dondurmayı açın.
  • Power Freeze, dondurucu bölmedeki soğuk hava miktarını artırır.
  • Su filtresini değiştirin.
  • Zamanla su filtresi tıkanır ve suyun buz yapıcıya beslenmesini önler. Su filtresi yaklaşık 6 ayda bir veya kullanım sıklığına ve su kalitesine bağlı olarak gerektiği gibi değiştirilmelidir. Su filtresini değiştirme kılavuzumuza bakın .
  • Su hattını kontrol et.
  • Bir bardak su dağıtın. 6 ons 10 saniyede dağılırsa, su kaynağında sorun yoktur. Buzdolabı hareket ettirildiğinde su hattı bağlantısı kesilebilir, bükülebilir veya sıkışabilir.
  • Su beslemesini kontrol edin.
  • Evinizde bir ters ozmoz sistemi varsa, en uygun su basıncını (20 – 125 psi) elde etmek için buzdolabınızın, ters ozmoz sistemine bağlı olmayan ayrı bir su hattına ihtiyacı olabilir. Su vanasının açıldığından ve doğru bağlandığından emin olun. Su besleme vananızın yeri değişebilir, ancak çoğu zaman buzdolabının arkasına yerleştirilir.
  • Buzdolabını seviyelendirin.
  • Buzdolabının doğru şekilde hizalandığından emin olun. Buzdolapları ile ilgili birçok sorun uygun olmayan seviyelendirmeden kaynaklanmaktadır. Daha fazla yardım için, seviye ayar talimatlarımızı ziyaret edin .

Yukarıdaki adımları uyguladıysanız ve hala sorun yaşıyorsanız, servis istemek için Destek Merkezini ziyaret edin .

Samsung Buzdolabı 8E Hatası

Samsung No Frost buzdolaplarında, drenaj drenajının buz çözülmesinin engellenmesi yaygındır. Bu drenaj, tepsinin hemen çıkışında veya suyun buzunun çözülmesinden toplanmasından sorumlu üst kabın önünde tıkanmıştır. Drenajın tıkanması gerçekleştiğinde, buzdolabında, sadece orada depolanan yiyeceği mahvetmeyen, aynı zamanda bazen suya düşebilen bir su mevcudiyeti olan, depolama kabininde bir su çıkışı bulunur.

Normal olan, her defrost döngüsünde üretilen suyun bir tüp veya borudan, buzdolabının motorunda (bocha) bulunan bir tepsiye veya kaba doğru akmasıdır; bu drenaj engellenebilir ve bu, her çözülme sırasında, buzdolabının içinde bulunan damlama tepsisini doldurma veya doldurma işlemine kadar suyun birikir ve donmasına neden olur.

 Tepsi tamamen tel ile doldurulduğunda, defrost her gerçekleştiğinde, suyun bir çıkış arayacağı ve genellikle hava geçişinin olduğu yerde, soğutma bölümünün iç kısmına gideceği anlamına gelir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Servis Çağrı Merkezi