Destek
Samsung Çamaşır Makinesi Hata Kodları

Samsung Çamaşır Makinesi Hata Kodları

Samsung Çamaşır Makinesi Hata Kodları Arıza Düzeltme Samsung çamaşır makinenizde görünen hata kodunu ve sorunu çözmek için gereken çözümü bulmak için lütfen aşağıdaki tabloyu kullanın.

Samsung Çamaşır Makinesi Hata Kodları

[Çamaşır makinesi] Hata kodu ne anlama geliyor ve nasıl düzeltilir?
Kod Eski kod Sebeb olan Çözüm
1E E7 Su seviyesi sensörü sorunu • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

3E

3E1

3E2

3E3

3E4

EA

EB

Motor kusur • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

E4 E1 Su kaynağı hatası. Cihaz ünitenin su ile dolduğunu algılamıyor. • Su kaynağının açık olduğunu ve yeterli su basıncının olduğunu kontrol edin (min: 0,5 bar, maks: 8bar).

• Su hortumlarının bükülmediğini kontrol edin. Su Valfinin sonundaki Giriş filtrelerini kontrol edin.

• Su kaynağı iyi ise, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

4E1

4E2

4ED Su sıcaklığı sorunu • Su hortumunun sıcak bir kaynağa değil, soğuk bir kaynağa bağlandığını kontrol edin. Soğuk su genellikle mavi bir musluk ile gösterilir.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

5E E2 Su drenajı sorunu. Cihazdan su akmıyor. • Drenaj pompası filtresinin tıkanıklıklarını kontrol edin (örn. Tiftik, bozuk para, klip)

• Drenaj hortumunu ve tıkanıklık ve tıkanıklık için atık bağlantısını kontrol edin.

Ardından, cihazdaki kalan suyu boşaltmak için bir sıkma çevrimi seçin.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

6E
Su ısıtıcı çalışmıyor • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
6F
Bilinmeyen: Bu bir hata kodu değil. Bu konuda bize ulaşın. • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
8E
Aşırı akım hatası • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

9E1 PH1 Güç hatası • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

9E2 Plo Güç hatası • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

AE 13E Ana PCB ve Alt PCB arasındaki sinyal iletişim hatası • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

bE
Motor sorunu • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

be1 12E Güç düğmesi sorunu • Düğme çok uzun süre tutuldu. Düğmelerden herhangi birinin yapışıp takılmadığını veya sıkıştığını kontrol edin. Cihazı şebekeden ayırın ve düğmeleri hafifçe nemlendirilmiş bir bezle temizleyin.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

B2 / BE2 14E Kontrol düğmesi sorunu • Düğme çok uzun süre tutuldu. Düğmelerden herhangi birinin yapışıp takılmadığını veya sıkıştığını kontrol edin. Cihazı şebekeden ayırın ve düğmeleri hafifçe nemlendirilmiş bir bezle temizleyin.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

Be3 18E Düğme arızalı • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
CE E8 Su soğutması sorunu • Su hortumunun sıcak bir kaynağa değil, soğuk bir kaynağa bağlandığını kontrol edin. Soğuk su genellikle mavi bir musluk ile gösterilir.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

dE

dE1

Ed Kapı sorunu • Kapağın tamamen kapalı olduğunu kontrol edin.

• Kapıda hiçbir şeyin sıkışmamasını kontrol edin.

• Kontrol ünitesi aşırı yüklenmemiş.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

dE2
Açma / Kapama anahtarı hatası • Düğme sürekli olarak çalıştırılıyor. Lütfen cihazın şebeke elektriğini 5 dakika kadar bekleyin ve tekrar deneyin.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

FE FE Fan hatası • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
H1

HE

Su sıcaklığı sorunu • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
HE1 E5 Su ısıtıcı çalışmıyor • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
HE2 HE2 Kurutucu ısıtıcısı çalışmıyor • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
HE3
Buhar fonksiyonu normal çalışmıyor • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
SICAK
Alet çok sıcak • Bu bir hata değildir; Cihazın yıkanması için cihazın yeterince soğumasını bekleyiniz (55 ° C). Ardından kapı açılır. – Bu, ısıtıcı arızalarını önler.
LE

LE1

E9

11E

Doğal drenaj / Su sızıntısı – Döngü sırasında düşük su seviyesi tespit edildi. • Tahliye hortumunun seviyesinin çamaşır makinesinin tabanından daha düşük olmadığını kontrol edin. Ek olarak su sızıntısı olup olmadığını kontrol edin. Su izi yoksa, gücü kapatın, tekrar bağlayın ve tekrar deneyin.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

OE

OF

E3 Taşma hatası • Çok fazla çamaşır tozu / sıvı eklenmiş olabilir. Cihaza giden gücü kapatın, 30 saniye bekleyin ve ardından güç kaynağını tekrar açın. Drenaj pompası çamaşır makinesini boşaltmak için çalışmalıdır.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

t1

EE2 / t2

TST

Test modunda cihaz • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

SUD (bazen 5UD olarak yanlış okunan)
Bu, köpüklenme tespit edilirken çok fazla köpük algılandığında ve görüntülendiğinde ortaya çıkar. • Bu bir arıza değildir.

• Cihaz genellikle bu arızayı kendiliğinden sertleştirecektir, ancak eğer bir “Eko tambur temizleme” döngüsünü (bazı modellerde) veya deterjan veya yıkama yükü olmayan 90 ° C’lik pamuk döngüsünü çalıştırmanız gerekmeyecektir.

• Bunun olmasını önlemek için lütfen kullanılan deterjan miktarını azaltın.

tE AK Sıcaklık sensörü sorunu • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

TE1

TE2

TE3

Sıcaklık sensörü hatası • Lütfen müşteri destek ekibini arayın.
UC
Besleme voltajında ​​aşırı dalgalanma • Cihazı şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açın ve yeni bir program başlatın.

• Sorun devam ederse, lütfen müşteri destek ekibini arayın.

UE E4 Dengesiz hata – Tamburdaki yük dengesizdir. • Bu bir arıza değildir. Cihaz dengesiz bir yük tespit ediyor ve güvenlik nedeniyle sıkma işlemini durduruyor.

• Bunun meydana gelmesini önlemek için, daha fazla denge yükü sağlamak için ürün ekleyerek veya çıkartarak yıkamayı yeniden dağıtın.

• Banyo paspasları veya büyük havlular gibi tek büyük / ağır eşyaların kendi başlarına dönmeleri olası değildir, bu nedenle lütfen 2/3 ek havlu ilave edin ve başka bir sıkma döngüsüne koyun.

Bumu Aradığın ?

Gorenje Bulaşık Makinesi Hata Kodları

Gorenje Bulaşık Makinesi Hata Kodları

Sayfa İçindekiler Gorenje Bulaşık Makinesi Hata KodlarıGorenje Bulaşık Makinesi Arıza KodlarıNasıl yeniden Başlatılır Gorenje Bulaşık …

2 Yorumlar

  1. Serpil Eryılmaz

    Makina 8E hatası veriyor

    • Adept

      Aşırı akım hatası Cihazı ana şebekeden kapatın ve 30 saniye bekleyin. Cihazı tekrar açınız ve yeni bir program başlatınız.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

error: Kopya İzni Yok
Servis Çağrı Merkezi