Schaerer Kahve Makinesi Sorun Giderme
Schaerer Kahve Makinesi Sorun Giderme

Schaerer Kahve Makinesi Sorun Giderme

Schaerer Kahve Makinesi Sorun Giderme Bir kahve makinesi gibi küçük ve görünüşte önemsiz bir cihaz bile düzgün çalışmazsa sorunlara neden olabilir. Siz veya aileniz normal kahve içmiyorsa, bu çok sinir bozucu olabilir ve sizi veya gün içindeki performanslarını etkileyebilir.

Schaerer Kahve Makinesi Sorun Giderme

Schaerer Kahve Makinesi Sorunları Yeni bir makine satın almak her zaman en kolay çözüm değildir. Aşağıdaki tablolardan Schaerer sorun giderme önerisi ile kahve makinenizi bir saat içinde çeyrek saat içinde tekrar hayata geçirebilirsiniz.

ArızaÇözüm
Kahve makinesi açılmıyor mu?• Elektrik fişi doğru şekilde bağlanmamıştır.

• Ana güç anahtarı (sol tarafta) AÇIK olarak ayarlanmamış.

• Sigortaları kontrol edin.

“Ünlem üçgen şeklinde”
göstergesi yanıp sönüyor mu?
• Demleme ünitesi doğru şekilde yerleştirilmemiş.

• Kapı uygun şekilde kapatılmamış.

“Üçgenin içindeki ünlem işareti”
göstergesi yanıyor mu ve ekranda bir mesaj görünüyor mu?
• Bu hata sadece kalifiye bir servis teknisyeni tarafından giderilebilir.
Pompa yüksek seslere neden oluyor mu ve / veya “çarpı bırakma damlası” göstergesi yanıyor mu?• Su haznesi doğru şekilde yerleştirilmemiştir (sistemdeki hava).

• “Sıcak su düğmesini” kullanarak cihazı havasını alın (± 6 saniye boyunca basın).
(Bir sonraki içecek alındığında gösterge söner).

• Cihazın havasını almak için döner düğmeyi (sağ tarafta) [Sıcak su] konumuna çevirin .

Süt köpüğü yok mu (Siena 2)?Süt memesi tıkalı (süt kabında).
Süt memesine bir fırça yerleştirin
Süt sadece sıcak mı (Siena 2)?• Süt köpüğü üreticisindeki köpük ağızlığı tıkalı. Hava valfi pimini süt memesine yerleştirin.
Süt köpüğünün kabarcığı var mı• Süt çok sıcak (sütü daima buzdolabında tutun).
(Optimum süt sıcaklığı: 3 ° C ila 5 ° C).• Süt köpüğü üreticisindeki O-halkaları arızalı. O-halkalarını kontrol edin ve gerekirse değiştirin.• Süt emme borusu arızalı. Süt borusunu kontrol edin ve
gerekirse değiştirin.• Süt başlığı (çap) çok küçük.
Süt köpüğü çok mu soğukSüt memesi arızalıdır veya yanlış çapta bir ağızlık takılmıştır.
Kahvenin köpüğü yok mu?• Bardaklar çok soğuktur (bardakları ideal köpük için önceden ısıtın).

• Çalışma sıcaklığına (gösterge yanıyor) henüz
ulaşılmadı.

• Kahve artık taze değil.

• Kahve değirmeni ayarı çok kaba (yüksek numara).

• Kahve değirmeni ayarı çok iyi (düşük numara).

• Yanlış kahve karışımı kullanılıyor

Sıcak su yok?• Çıkış deliğine ince bir iğne yerleştirin.
Demleme ünitesi dışarı çekilemez mi veya yerleştirilemez mi?• Demleme ünitesi temel konumunda değil. Servis kapağını kapatın ve
cihazı açın.• Demleme ünitesini yerleştirirken bir miktar sola veya sağa çevirmek için çok amaçlı ayar düğmesini kullanın (taşıyıcı konumu yanlış).
Kahve makinesi, basılan düğmelere tepki vermiyor mu?• Çalışma sıcaklığına henüz ulaşılmamıştır.
(Gösterge yanar).• Durulama veya temizleme programı devam ediyor (temizleme düğmesi yanıp sönüyor).• Başka bir gösterge yanıp sönüyor / yanıyor. Arızayı giderin / nedeni kaldırın .

Schaerer Coffee Celebration BCL sorun giderme

Schaerer Kahve Makinesi Sorun Çözme

MesajÇözüm
“Düşük sıcaklıkta buhar”1) Yakl. 3 dakika. Bu süre zarfında ekranda “Zaman Aşımı Isıtma Buharı” belirirse, faz sigortasının arızalı olup olmadığını kontrol edin.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Düşük sıcaklıkta kahve”1) Yakl. 3 dakika. Bu süre zarfında ekranda “Time-out Heating Coffee” belirirse, faz sigortasının arızalı olup olmadığını kontrol edin.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Düşük sıcaklıkta çay”1) Yakl. 3 dakika. Bu süre zarfında ekranda “Time-Out Heating Tea” belirirse, faz sigortasının arızalı olup olmadığını kontrol edin.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Akış ölçer zaman aşımı”1) Kapama vanasını açın ve içecek düğmesine
tekrar basın .
2) Demleme ünitesini kontrol edin.
3) Öğütücü karışımını kontrol edin.
4) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Ön kapı açık”1) Ön kapağı kapatın.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis
teknisyeni ile görüşün.
“Grinder L./B. Motor sürücüsü hatası”Yetkili bir servis teknisyenine başvurun.
“Öğütücü R./F. Motor sürücüsü hatası”Yetkili bir servis teknisyenine başvurun.
“Brew pistonlu motor sürücüsü hatası”Yetkili bir servis teknisyenine başvurun.
“Öğütücü fasulye bırakmadı”1 kg taze kahve çekirdeğini doldurun
“Öğütücü değil fasulye”1 kg taze kahve çekirdeğini doldurun
“Öğütücü ön no fasulye”1 kg taze kahve çekirdeğini doldurun
“Öğütücü arka no fasulye”1 kg taze kahve çekirdeğini doldurun
“Öğütücü sol bloke”
“Öğütücü sağ bloke”
“Öğütücü ön bloke”
“Öğütücü arka engellendi”
1) Makineyi elektrik kaynağından çıkarın ve
kahve çekirdeklerini öğütücünün dışına çıkarın.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis
teknisyeni ile görüşün.
“Zaman aşımı seviyesi beslemesi”1) Su kaynağının stop vanasının
açık olup olmadığını kontrol edin .
2) Makineyi güç kaynağından çıkarın ve
tekrar takın .
3) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis
teknisyeni ile görüşün.
“Kahve telvesi kabı eksik”1) Kahve tozu haznesini doğru yerleştirin.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Sıcaklık sensörü buğu”.Yetkili bir servis teknisyenine başvurun.
“Sıcaklık sensörü kahvesi”Yetkili bir servis teknisyenine başvurun.
“Sıcaklık sensörü çayı”Yetkili bir servis teknisyenine başvurun.
“Zaman aşımı ısıtma buharı”1) Makineyi kapatıp tekrar açın.
2) Faz sigortasını kontrol edin.
3) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Kahve içerken zaman aşımı”1) Makineyi kapatıp tekrar açın.
2) Faz sigortasını kontrol edin.
3) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
“Isıtma zaman aşımı”1) Makineyi kapatıp tekrar açın.
2) Faz sigortasını kontrol edin.
3) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.
Dokunmatik ekran karanlık

Karanlık ekran, mesaj yok

1) Prizdeki fişi tekrar takın veya ana şalteri AÇIK konumuna getirin.
2) Mesaj devam ederse: Yetkili bir servis teknisyeni ile görüşün.

Schaerer JDE Barista Kahve Makinesi Sorun Giderme

Schaerer Kahve Makinesi Sorun Düzeltme

MesajÇözüm
Süt seviyesi düşük
(küçük rezerv miktarı hala
mevcut)
Taze sütün kabını ve ne zaman ve ne zaman doldurun.
Süt boş1) Taze süt kabını çıkarın.
2) Kabı iyice temizleyin.
3) Kabı ± 5 ° C’de önceden soğutulmuş taze sütle doldurun ve tekrar makineye yerleştirin.
Damlama tepsisini boşaltın1) Damlama tepsisini boşaltın.
2) Damlama tepsisini temizleyin ve tekrar takın
Damlama tepsisi eksikDamlama tepsisini yerleştirin ve doğru oturduğunu kontrol edin.
Sol taşlama makinesi aşırı yüklendi / tıkalı
Sağ taşlama makinesi aşırı yüklendi / tıkalı
1) Kapıyı açın.

2) Makineyi kapatın.

3) Öğütücüyü tıkanma için kontrol edin ve
yabancı cisimleri çıkarın .

4) Makineyi yeniden başlatın.

5) Arıza tekrar belirirse, servis
ortağınıza başvurun .

Aşırı sıcak su kazanı1) İçme suyu deposunun seviyesini veya şebeke su beslemesinin durumunu kontrol edin.

2) Demleme ünitesini kontrol edip temizleyin.

3) Makineyi elektrik şebekesinden ayırın
ve soğumaya bırakın.

4) Servis ortağınıza başvurun.

Aşırı sıcak buhar kazanı1) İçme suyu deposunun seviyesini veya şebeke su beslemesinin durumunu kontrol edin.

2) İçecek çıkışını ve buhar sistemini kontrol edip temizleyin.

3) Makineyi elektrik şebekesinden ayırın ve soğumaya bırakın.

4) Servis ortağınıza başvurun.

5) Servis ortağınıza başvurun.

Sıcak su sıcaklığı çok düşük
Buhar sıcaklığı çok düşük
1) Makineyi güç kaynağından ayırın
2) Makineyi tekrar bağlayın ve açın.
Sıcak su kazanı ısıtma zaman
aşımı
Servis ortağınıza başvurun.
Sıcak su kazanı NTC kısa
Buhar kazanı NTC kısa
Servis ortağınıza başvurun.
Sıcak su kazanı NTC açık
Buhar kazanı NTC açık
Servis ortağınıza başvurun.
Demleme ünitesi aşırı akımServis ortağınıza başvurun.
Demleme ünitesi rölanti akımı1) Demleme ünitesinde tıkanıklık olup olmadığını kontrol edin.
2) Arıza devam ederse, servis ortağınıza başvurun.
Pişirme ünitesi zaman aşımı 

 

Servis ortağınıza başvurun.
Su akış hatası1) İçme suyu deposunun seviyesini veya
şebeke su beslemesinin durumunu kontrol edin.
2) İç veya dış içme suyu deposunu kontrol edin
(filtrenin doygunluğu su akışını azaltır).
3) Üst pistonun tıkalı veya
kısmen tıkalı olup olmadığını kontrol edin .
4) Taşlama ayarını kontrol edin.
Öğütme ayarı çok ince ise, bu
su akışını engelleyebilir veya tamamen engelleyebilir.
5) Arıza devam ederse, servis ortağınıza başvurun.
Buhar kazanı besleme hatasıServis ortağınıza başvurun.
Modbus işlem hatası
Modbus iletişim hatası
Servis ortağınıza başvurun.
Muhasebe sistemi başlatılıyor
Muhasebe sistemi çevrimiçi
Muhasebe sistemi çevrimdışı
Veritabanı başlatılamıyor Yanlış veritabanı sürümü Kullanıcı arayüzü başlatılamıyor

Kontrol işleminde genel hata mesajı Kontrol işlemi
başlatılamadı

Kontrol işlemi beklenmedik şekilde kapatıldı  Kontrol işlemi başlatılamadı

Kontrol işlemi ile iletişim kurulamadı Kontrol işlemi tarafından kesilen iletişim

1) Makineyi güç kaynağından ayırın

2) Makineyi tekrar bağlayın ve açın.

3) Yazılımı tekrar yükleyin.

4) Schaerer teknik desteği ile irtibat kurun.

Schaerer Coffee Art Kahve Makinesi Sorun Giderme

Schaerer Kahve Makinesi Sorun Giderme

MesajÇözüm
ürün seçiniz
12:00 07.09.2010
seçim kilitli
zemin alanı eksik
Demleme haznesini temizledikten sonra,
zemin kabını tekrar yerleştirin .
Mesaj devam ederse servisi arayın.
seçim kilitli
boş gr konteyner
1) Topraklama kabını boşaltın ve tekrar yerleştirin.
ürün
temizleme programını seçin
Makine temizlenmeli.
kilitli
değirmeni seçimi L fasulye yok
1) Fasulye haznesini kahve çekirdekleri ile doldurun (maks. 1000 g.) Ve “durdur” düğmesine basın.
2) Sıkışırsa, kahve çekirdeklerini “karıştırmak” için temizleme fırçasının gövdesini kullanın ve öğütücünün kilidini açın. Sonra “durdur” düğmesine basın.
kilitli
değirmeni seçimi R fasulye yok
.1) Fasulye haznesini kahve çekirdekleri ile doldurun (maks. 1000 g.) Ve “durdur” düğmesine basın.
2) Sıkışırsa, kahve çekirdeklerini “karıştırmak” için temizleme fırçasının gövdesini kullanın ve öğütücünün kilidini açın. Sonra “durdur” düğmesine basın.
kilitli
değirmeni seçimi L aşırı
Öğütücüyü yabancı cisimler için kontrol edin.
“Durdur” düğmesine basın.
kilitli
değirmeni seçimi R aşırı
Öğütücüyü yabancı cisimler için kontrol edin.
“Durdur” düğmesine basın.
seçim kilitli
değirmeni L bloke
.1) “Durdur” düğmesine basın. Mesaj devam ederse, espresso makinesini kapatın ve kahve çekirdeklerini elektrikli süpürgeyle temizleyin.
2) Yabancı bir nesnenin öğütücüyü sıkıştığını kontrol edin.
kilitli
değirmeni seçme kilitli R
1) “Durdur” düğmesine basın. Mesaj devam ederse, espresso makinesini kapatın ve kahve çekirdeklerini elektrikli süpürgeyle temizleyin.
2) Yabancı bir nesnenin öğütücüyü sıkıştığını kontrol edin.
seçim kilitli
değirmeni akımı
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
demlemek motor akımı
Servis İçin Arayın.
seçim
, akım üzerine kilitlendi .brewmotor
Servis İçin Arayın.
ürün
su akış hatası seç
1) Kapama vanasını açın ve içecek düğmesine tekrar basın.
2) Demleme ünitesini kontrol edin.
3) Öğütücü karışımını kontrol edin.
Mesaj devam ederse servisi arayın.
aşırı sıcaklıkta ürünü seçin .brewwaterServis İçin Arayın.
aşırı sıcaklık taürünü seçin .ÇayServis İçin Arayın.
aşırı sıcaklıkta ürünü seçin .buharServis İçin Arayın.
seçim kilitli
ısıtma kahve suyu
Hedef sıcaklığa
ulaşılana kadar bekleyin .
Mesaj devam ederse servisi arayın.
seçim kilitli
ısıtma sıcak su
Hedef sıcaklığa
ulaşılana kadar bekleyin .
Mesaj devam ederse servisi arayın.
seçim kilitli
ısıtma buharı
Hedef sıcaklığa
ulaşılana kadar bekleyin .
Mesaj devam ederse servisi arayın.
ürün seçin
zaman aşımı
Makineyi kapatıp tekrar açın.
Mesaj devam ederse servisi arayın.
ürün seç
zaman aşımı HW ısıtıcı
Makineyi kapatıp tekrar açın.
Mesaj devam ederse servisi arayın.
ürün seçin
zaman aşımı buharlı ısıtıcı
Makineyi kapatıp tekrar açın.
Mesaj devam ederse servisi arayın.
seçim kilitli
kahve sensörü def.
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
HW sensörü def.
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
buhar sensörü def.
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
demleme ünitesi zaman aşımı
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
zaman aşımı buhar takviyesi.
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
değişim filtresi
Su filtresi değiştirilmelidir.
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
servis talebi
Servis İçin Arayın.
seçim kilitli
Başlatma
Makineyi kapatıp tekrar açın.
Mesaj devam ederse servisi arayın.

Schaerer Coffee Factory Kahve Makinesi Sorun Giderme

HataTalimat
Sıcak su çıkışı yok, ancak
kahve tozu
haznesindeki su
1) Sıcak su musluğunu
temizleyin 2) Schaerer servisini arayın
Choc dağıtımı yok, ancak
topraklama kabındaki su
1) Choc kullanmayın
2) Schaerer Servisi’ni arayın
Choc kısmı kontrolörü
bloke oldu, Choc
sadece su ile verildi
1) temiz bir kısmı kontrol
2) Boş toz
3) Tüm toz el kadar burgu dozaj dönüş
uzaklaştırıldı
, su ile gerekli durulama ise 4)
5) () tamamen kurumaya bırakın
Sol / sağdaki kahve dağıtımı farklılık gösterirKombine musluğu temizleyin
Süt köpüğü / süt çıkışı yok,
ancak süt kabındaki süt
1) süt hortumu bükülmüş olup olmadığını kontrol ya da
ezilmiş
) 2 Yeniden yol tüp doğru
3) kombine çıkışın temizleyin
bloke 4) Süt memesi
5) Süt soğutucu buzlu
Süt köpüğü yanlış,
sıcaklık çok soğuk
1) Süt memesini değiştirin
– soğutulmuş süt için yeşil başlık
– soğutulmamış süt için beyaz başlık
2) Kombine çıkış ağzını temizleyin.
Soğutucu soğmuyorAyrı anahtar kullanılarak soğutucunun düzgün şekilde açılıp açılmadığını kontrol edin .
Pompa sürekli çalışıyor,
kahve telvesi
kabındaki su
Makineyi kapatıp tekrar açın
Düzeltilmezse Schaerer Service’i arayın.
Su
haznesi montajı / demontajı
sert olan kahve makineleri
O-ringleri Schaerer conta
yağı ile hafifçe sürün .
Choc / Topping haznesi
yerleştirilemiyor
Dozajlama burgu diskini ayarlayıcıdaki
saat yönünde hafifçe el ile çevirin

Schaerer Coffee Press Kahve Makinesi Hata Kodları

MesajNeden / Hata Açıklaması
seçiminiz pls
08:15 13.11.2013
Makine
çalışmaya hazır olduğunda görünür .
içecek sel.kilitli
zemin
Topraklama kabı kaldırıldı
(Temizlik programı)
boş alanlar• Topraklama kabı dolu.
makine temizliği
TAMAM: bakım pedi
Makine bir temizleme
işlemine ihtiyaç duyduğunda belirir.
doldurma fasulye
sol
Sol
taraftaki fasulye haznesi boş olduğunda veya bir kahve çekirdeği
sıkıştığında görünür .
doldurma fasulye
doğru
Sağ taraftaki fasulye haznesi boş olduğunda veya bir kahve çekirdeği
sıkıştığında görünür .
boş damlama tepsisiDamlama tepsisi dolduğunda belirir.
öğütülmüş kahve
seçin içecekekle
Maual insert kapağı açık olduğunda belirir.
içecek engellendiMaual insert kapağı açık olduğunda belirir.
seçiminiz pls
su filtresini değiştirin.
Makinenin
kireç çözülmesi gerektiğinde görünür .
Demleme ünitesini yerleştirin.
F 6Pişirme ünitesi kilitleme akımı / pişirme ünitesi sert.
F 26Sağ değirmeni tıkalı.
F 36Sol değirmeni engellenmiştir.
F 88Kazan: aşırı sıcaklık.
F 161Akış hatası: demleme döngüsü sırasında.
F 162Akış hatası: temizlerken veya
sıcak su dağıtırken
F 164Akış hatası: Temizlerken veya
sıcak su verirken .
F 188Isıtıcı hatası

Bir yorum

  1. Muharrem Tan

    Merhabalar,
    Coffee Joy makinemiz var. Sütü tam ısıtmıyor. Bir de bardak ölçülerini (4 oz, 8 oz, 12 oz) ayarlamakta zorluk çekiyoruz.
    Yardımcı olabilirseniz minnettar oluruz.
    Ayrıca makinenin standart bakımı için de sizden yardım isteyebiliriz. Yerimiz Beyoğlu’nda.

    05325909780

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Servis Çağrı Merkezi