Ev / Beyaz Eşya Hata Kodları / Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları
Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları

Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları

Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları Smeg yıkayıcılar verimli ve güvenilirdir, ancak kırılmaya eğilimlidirler. Smeg çamaşır makineniz herhangi bir nedenle çalışmazsa, sorun giderme işlemini kendi başınıza yapabilirsiniz. Üçüncü taraf şirketler tarafından yapılan pahalı onarımlar için ücret ödemeye veya cihaz resmi garanti kapsamında onarıldığında uzun süre beklemeye gerek yoktur.

Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları

Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları Aşağıda, Smeg çamaşır makinelerinin farklı modelleri için onarım ve bakım kılavuzlarını görebilirsiniz. Size kolaylık sağlamak için masa şeklinde yapılır. Sık karşılaşılan teknik sorunların listesini, olası nedenlerini ve sorunu çözmenin yollarını göreceksiniz.

Smeg Çamaşır Makinesi Arıza Kodları

Neyin yanlış olduğunu tanımlayamıyor musunuz? Çoğu durumda, yıkayıcı monitörde hata kodunu görüntüler – bazı teknik arızalara karşılık gelir. Buradaki tabloları kullanarak hatayı hızlı bir şekilde tanımlayabilir ve ortadan kaldırmanın yollarını bulabilirsiniz. Bu talimatlar resmi kaynaklardan alınır, doğru ve güvenilirdir. Teknik becerileri olmayan ortalama bir kullanıcı bile yönergeleri izleyebilir ve küçük bir onarım yapabilir.

Smeg Çamaşır Makinesi Hata Kodları Talimatlardaki adımların bazılarını uygulayamaz ve kendi başınıza onarım yapamazsanız, profesyonel bir onarım servis merkezine başvurmanız gerektiğini lütfen unutmayın. Bazı ciddi arızalar ve yazılım hataları sadece profesyoneller tarafından giderilebilir.

Smeg WMFABP1 Çamaşır Makinesi Hata Kodları

Yıkayıcı Belirti Olası Neden / Çözüm
AÇIK Kapı özelliği kapalı değil. Tekrar kapamayı deneyin.
E1 Aqua stop cihazı açıldı. Güç kaynağını kesin, su musluğunu kapatın ve en yakın servis merkezine başvurun.
E5 Yıkama için su alınmıyor.
E6 Su dışarı pompalanmamış.

Smeg GW2045 Çamaşır Makinesi Hata Kodları

ALARM Kimliği AÇIKLAMA AKSİYON
1 Su, gerekli süreler içinde ısıtılmaz. Isıtma aşamasında alarm açık. Güvenlik termostatını kontrol edin.
Termostat iyi durumdaysa, kazandaki ısıtma elemanının ve ısıtma elemanı röle anahtarının doğru çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
2 KAPALI
4 Prob TL1, objektif sıcaklıktan daha yüksek bir sıcaklığı ölçer. Döngüyü tekrarlayın. Geçici bir alarm olabilir. Alarm devam ederse, hata TL1 sıcaklık probu ile ilgili bir sorun veya sinyali üreten elektronik kartla ilgili olabilir.
5 TL1 çalışma sıcaklığı probu “açık”. TL1: Düzensiz değer bulundu – sorun probla (hasarlı veya bağlı değil) veya elektronik kartla ilgili olabilir.
10 KAPALI
11 Soğuk su eksikliği. Alarm, doldurma aşamasında açıktır. Bağıl türbin 30 “için impuls saymazsa ve basınç ölçer değişmediğinde müdahale eder. Su kaynağını kontrol edin:
1. Giriş musluğunun açık olduğundan emin olun.
2. Giriş solenoid valfı gücünü kontrol edin.
3. Su besleme basıncını kontrol edin.
4. Basınç ölçerin durumunu kontrol edin:
5. Türbinin çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
13 Demineralize su eksikliği. Alarm, doldurma aşamasında açıktır. Bağıl türbin 30 “için impuls saymazsa ve basınç ölçer değişmediğinde müdahale eder. Demineralize su kaynağını kontrol edin:
1. Giriş musluğunun açık olduğundan emin olun.
2. Su bir tank içindeyse, açık veya alçakta olmadığını kontrol edin.
3. Giriş solenoid valfı gücünü kontrol edin.
4. Su besleme basıncını kontrol edin.
5. Basınç ölçerin durumunu kontrol edin:
6. Ekrandaki ayarlar ile su şebekesi ataşmanları (demineralize su olup olmadığı) arasındaki tutarlılığı kontrol edin.
Türbinin çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
17 Soğuk su doldurma süresi yanlış. Su beslemesini kontrol edin – ID11 alarmına (musluklar, basınç, boru daralmaları vb.) Benzer şekilde.
Çalışma basıncı ölçüm cihazının durumunu kontrol edin.
19 Aşırı demineralize su yükleme süresi – aktif değil. Makinenin demineralize su ile doldurulması çok zaman alıyor. Giriş basıncını kontrol edin.
20 Suyun doldurulmasında sistem hatası. Su beslemesini kontrol edin (musluk, basınç, boru bağlantıları vb.).
22 Soğuk su debimetresi doğru şekilde ölçülemiyor.
23 Yetersiz su.
24 Su eksikliği.
25 Sirkülasyon motor pompasında yetersiz basınç. Kazanda olası köpük varlığı. Kullanılan deterjan türünü kontrol edin. Döngüyü tekrarlayın.
29 Boşaltma yok. Çıkış bağlantısını kontrol edin.
30 Su güvenliği seviyesi. Döngüyü tekrarlayın. Arıza devam ederse Teknik Yardım Servisini arayın.
31 Güvenlik seviyesi hatası.
32 Yıkama odasında duran su.
33 KAPALI
34 KAPALI
35 KAPALI
36 KAPALI
52 Kapı elektriksel olarak açık. Bir program döngüsüne geçmeden önce kapağın kapalı olduğunu kontrol edin.
Kapıyı açıp kapatın. Kapatmayı algılayan mikro anahtarın durumunu kontrol edin. Arıza devam ederse Teknik Yardım Servisini arayın.
54 Kapı mekanik olarak açık. Bir program döngüsüne geçmeden önce kapağın kapalı olduğunu kontrol edin. Arıza devam ederse Teknik Yardım Servisini arayın.
56 Kapı kilidi hatası.
73 Döngü arşivi dolu. Mikroişlemci içinde hata. Döngüler arşivi dolduğunda bunların üzerine birer birer yazılır.
Arıza devam ederse Teknik Yardım Servisini arayın.
77 Giriş suyu sıcaklığı 45 ° C’den yüksek. ön yıkama 45C’nin altındaki sıcaklıklarda yapılmalıdır. Döngü başlangıcındaki sıcaklık 450’den yüksek olduğunda alarm çalar.
Yeni bir döngüye başlamadan önce makinenin soğumasını bekleyin.
78 Mikroişlemci hatası. Mikroişlemci içinde hata.
Arıza devam ederse Teknik Yardım Servisini arayın.
81 Demineralize su girişi sorunu – aktif değil. Su beslemesini kontrol edin:
Açık dokunun
Giriş suyu basıncı
Bağlantı borusunda daralma olmaması).
Demineralize su türbininin durumunu kontrol edin.
Döngüyü tekrarlayın, arıza geçici olabilir.
82 Kapı kilit bobini arızası. Açmayı tekrarlayın. Arıza devam ederse Teknik Yardım Servisini arayın.
Kapı açma fazındaki aktif alarm: Eğer. bir dizi açma darbesinden sonra, kapı kapalı kalır, müdahale eder. Solenoid çalışmasının tıkalı olmadığını ve kazanın yanındaki açma pistonunun doğru şekilde serbest bırakıldığını kontrol edin.
94 Kararsız sıcaklık Bu arıza geçici olabilir: Döngüyü tekrarlayın. Sıcaklık probunun düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol edin.

Smeg GW1160 Çamaşır Makinesi Hata Kodları

ALARM Kimliği AÇIKLAMA KULLANICI EYLEMİ
AF: 01 Zaman içinde ısıtılmayan suya izin verilir. Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 02 İki prob olan “TL1” ve “TC” arasındaki sıcaklık farkı 2 ° C’den fazladır (sadece WD serisinde aktiftir) Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 04 “TL1” probu (oda sıcaklığı), etkin olandan daha yüksek bir sıcaklık okur. Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 05 “TL1” çalışma sıcaklığı probu anormal bir sinyal üretiyor (prob “açık”). Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 07 Kurutma sıcaklığı probu TA1 anormal bir sinyal üretiyor (prob “açık”). Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 10 TLC kontrol sıcaklık probu anormal bir sinyal üretiyor (prob “açık”). (Sadece WD serisinde aktif) Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 11 Doldurma sırasında soğuk su yok. Su beslemesini kontrol edin:
1. Giriş musluğunun açık olduğundan emin olun.
2. Su besleme basıncını kontrol edin.
3. Doldurma hortumlarının doğru yerleştirildiğini kontrol edin.
Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 13 Demineralize su yok. Suyu ve demi suyu beslemesini kontrol edin:
1. Giriş musluğunun açık olduğundan emin olun.
2. Bir tanktan su kullanıyorsanız (PAD aksesuarı ile), tankın boş olmadığından veya çok alçak bir yere yerleştirilmediğinden emin olun.
3. Su besleme basıncını kontrol edin.
4. Ekran ayarlarının gerçekte su bağlantılarına uygun olup olmadığını kontrol edin (demi su var ya da yok).
Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 17 Soğuk su doldurma süresi doğru değil. AF ile ilgili kontroller ve prosedürler: 11
AF: 19 Demi doldurma süresi çok uzun. Cihazın demineralize su alması çok uzun sürüyor. AF ile ilgili kontroller ve prosedürler: 13
AF: 23 Yeterli su yok. Hazne suyu seviyesi çok düşük. AF ile ilgili kontroller ve prosedürler: 11
Ayrıca cihazdan sızıntı olmadığını da kontrol edin (etrafında su yok).
Sızıntı varsa: tüm su kaynağı musluklarını hemen kapatın ve Satış Sonrası Servis ile temasa geçin.
AF: 25 Sirkülasyon pompası “ML” ile ilgili anomali. Sirkülasyon pompası basıncı çok düşük. Haznede köpük olabilir.
Kullanılan deterjan türünü kontrol edin.
Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 26 Su hazneye yanlış zamanda alınır. Soğuk su giriş valfi “EVF” arızalı olabilir. Su beslemesini kontrol edin:
Su besleme basıncının izin verilen aralıkta olduğunu kontrol edin.
Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
Ayrıca cihazdan sızıntı olmadığını da kontrol edin (etrafında su yok).
Sızıntı varsa: tüm su kaynağı musluklarını hemen kapatın ve Satış Sonrası Servis ile temasa geçin.
AF: 28 Demineralize su yanlış zamanda hazneye alınır. Soğuk su giriş valfi “EVF” arızalı olabilir. Su beslemesini kontrol edin:
Demineralize su besleme basıncının izin verilen aralıkta olduğunu kontrol edin.
Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
Ayrıca cihazdan sızıntı olmadığını da kontrol edin (etrafında su yok).
Sızıntı varsa: tüm su kaynağı musluklarını hemen kapatın ve Satış Sonrası Servis ile temasa geçin.
AF: 29 Oda boş değil. Drenaj yok. Su tahliyesi bağlantısını kontrol edin,
özellikle tahliye bağlantılarının yüksekliğinin belirtilen gerekliliklere uygun olması ve tahliye hortumlarında herhangi bir kısıtlama olmaması.
AF: 30 Çalışma döngüsü sırasında, hazne suyu seviyesi güvenlik seviyesini aşıyor. Su güvenliği seviyesi. Cihaza giden su beslemesini kontrol edin:
1. emme basıncı.
2. Bağlantıların doğru olduğunu
Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin. Sızıntı varsa: tüm su kaynağı musluklarını hemen kapatın ve Satış Sonrası Servis ile temasa geçin.
AF: 32 Cihaz bekleme modundayken yıkama odasında su duruyor. Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin. Sızıntı varsa: tüm su kaynağı musluklarını hemen kapatın ve Satış Sonrası Servis ile temasa geçin.
AF: 33 Buhar yoğunlaştırıcı su giriş anomalisi. Buhar yoğunlaştırıcısında su yok. Gerektiğinde buhar yoğunlaştırıcıda su olmadığını gösterir.
Su beslemesini kontrol edin:
1. Emme suyu basıncı
2. Bağlantıların doğru olduğunu
3. Hortumlardaki tıkanmalar veya kısıtlamalar.
Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 34 Buhar yoğunlaştırıcı su tahliye arızası. Tahliye bağlantılarının doğru olduğunu kontrol edin:
1. Drenaj bağlantısının yüksekliği ve konumu
2. Bağlantıların doğru olduğunu
3. Hortumlardaki tıkanmalar veya kısıtlamalar.
Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 37 Su karışımı kullanırken drenaj sorunları. Su karışımının kullanımı, özel durumlarda tahliye edilen suyu soğutmak için kabul edilen bir seçenektir.
1. giriş suyu sıcaklığı; su yeterince soğuk değilse (önerilen T <25 C) hedef sıcaklığa ulaşmak zor olabilir.
2. Tahliye ile ilgili sorunlar; hortumların ve tahliye bağlantılarının belirtilen gereksinimleri karşıladığından emin olun.
A: 41 PI deterjan alım anomalisi 1. Deterjan giriş ağzının teneke kutuya doğru yerleştirildiğini kontrol edin.
2. Deterjan sızıntısı olup olmadığını kontrol edin (cihazın çevresindeki deterjan havuzları).
Bu kod bir uyarı sağlar; cihazı kapatan bir alarm değildir. Cihazın çalıştırılması Başlat / Durdur düğmesine basılarak devam ettirilebilir.
A-: 42 P2 deterjan alım anomalisi AF için ilerleyin: 41
A-: 43 P3 deterjan alım anomalisi AF için ilerleyin: 41
AF: 54 Döngü devam ederken kapı açıklığı algılandı. Kapı kilitleme mikro şalteri arızası. 1. Bir çevrime başlamadan önce kapağın düzgün kapatıldığından emin olun.
2. Devam eden bir döngü ile kapıyı zorla açmaya çalışmayın; bir döngüyü durdurmak ve kapıyı açmak için daima cihaz üzerinde bulunan düğmeleri kullanın.
3. Kapı ile cihazın haznesi arasında, kapının düzgün kapanmasını önleyen bir şey olmadığını kontrol edin.
3. Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 56 Kapı kilitleme cihazı arızası, otomatik açma hatası Bir çevrime başlamadan önce daima kapağın doğru şekilde kapatıldığından emin olun.
Kapı açma düğmesine basarak cihazı tekrar açmayı deneyin.
Gerekirse, kapı kilidini elle serbest bırakın
Yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜRÜ uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 58 Kurutucu ısıtma arızası. (Yalnızca GW4060’ta). Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 67 Kurutma motoru “soğutma” arızası. İşlenen yükü ve ısıtma elemanlarını güvenli bir sıcaklığa getirmek için kurutma aşamasının sonuna soğutma dahildir. (Yalnızca GW4060’ta). Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
A-: 68 PI boşaltabilir Jerry bidonda deterjan olup olmadığını veya seviye sensörünün düzgün çalıştığını kontrol edin.
Bu bir uyarıdır, alarm değildir; yıkama döngüsü, Başlat / Durdur düğmesine tekrar basılarak (2 saniye basılı tutun) bu mesaj mevcutken (yani uyarının geçersiz kılınmasıyla) başlatılabilir.
Döngünün sonunda ve kullanıcı yeni bir program başlatmaya çalıştığında etkinleştirilir. İki veya daha fazla benzer alarm varsa (örn. PI ve P2 kutuları boş), döngü başlatılmadan önce Başlat / Durdur düğmesine iki veya daha fazla basılması gerekir. (Cihazın dahili belleği olayı kaydeder ancak döngünün yürütülmesine izin verir).
A-: 69 P2 boşaltabilir “A-: 68” gelince
A-: 70 P3 boş olabilir “A-: 68” gelince
AF: 73 Dahili bellek veri depolama hatası Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 74 Hazneden su sızıntısı. Alarm yalnızca Aquastop aksesuarı takılıyken etkinleştirilir. Su kaynağı musluklarını kapatın. Satış Sonrası Servis ile irtibata geçin.
AF: 75 Yumuşatıcıda tuz yok. Bu alarm Ekranda görünmez, ancak cihazın belleğine kaydedilir; ekranda göreli LED yanar. Kapak açıkken erişilebilen bölme içindeki yumuşatıcı tuz tankına tuz ekleyin.
AF: 77 Emme suyu sıcaklığı 45 C’nin üzerinde; ön yıkama sıcaklığı 45 ° C’nin altında olmalıdır. Alarm genellikle GW serisi ürünlerde devre dışı bırakılır. Alarm, döngünün başlangıcında sıcaklık 45 ° C’nin üzerinde olduğunda oluşur.
Yeni bir program başlatmadan önce cihazın soğumasını bekleyin.
AF: 78 Geri yükleme başarısız. Anakart sorunu. Kullanıcı için: yukarıda açıklanan VARSAYILAN PROSEDÜR’ü uygulayın. Alarm kaybolmazsa, SIFIRLAMA PROSEDÜRÜ’nü izleyin.
AF: 79 Program uyumlu değil. WD-TRACE yazılımı kullanılarak, programın uygun performansı için uyumlu olmayan prosedürler kullanılarak bir program oluşturulursa bu alarm tetiklenir. Adım adım oluşturulan programı yeniden düşünün; referans olarak sunulan orijinal bir Smeg programı ile karşılaştırmak yararlı olabilir
Kullanılan cihazın versiyonuna özellikle dikkat edin; Örneğin, bu pompa takılı değilse programı yazarken peristaltik P3 pompasını etkinleştirmeyin.
AF: 84 Kurutucu sıcaklığı gerçek sıcaklıktan daha yüksek. (Yalnızca GW4060’ta). Alarmın otomatik olarak çözülmesini bekleyin.
AF: 84 alarmının otomatik yönetimi sırasında RESET çevrimi başlatılamaz.
Cihaza gelen elektrik beslemesinin bağlantısını kesmeyin: aşırı ısınma sorunu bir ısıtma elemanı soğutma çevrimi ile otomatik olarak halledilir.
Yukarıda açıklanan VARSAYILMA PROSEDÜRÜ otomatik sürecin sonuna kadar uygulanamaz.
AF: 91 Dahili bellek dolu. Bu alarm yalnızca bellekteki üzerine yazmayı engelleyen cihaz parametresi etkinse oluşur.
Varsayılan ayar ile bu alarm oluşmaz.
Cihazın kullanımına izin vermek için bellek alanı boşaltılmalıdır: bu, cihaza RS-232 seri portu ile bağlanarak ve Smeg WD-TRACE yazılımı kullanılarak yapılabilir.
AF: 92 Kurutma filtresi bakımı Kurutma sistemindeki mutlak filtre ayarlanan çalışma saatini aştı. Filtrenin değişmesi için Satış Sonrası Servis ile irtibata geçin. Filtre bir sarf malzemesidir ve garanti kapsamında değildir.
Mesajı geçersiz kılmak ve cihazı kullanmaya devam etmek için Başlat / Durdur düğmesine basın.
Cihazın dahili belleği olayı kaydeder.
Kirli bir filtre ile kurutma zayıf olacaktır.

Smeg KTL6 Yıkayıcı Hata Kodları

Kırmızı gösterge lambası yanıyor Ekrandaki gösterge (makinenize takılıysa) Açıklama Nedenleri Çözümleri
‘Su musluğu kapalı’ Cihazda su kaynağı yok veya yetersiz. “Başla / Bekle” ışığı yanıp söner.
Aşağıdakileri kontrol edin: • Su musluğu tamamen açık ve su besleme basıncı yeterli.
• Su giriş hortumunda bükülmeler var.
• Su besleme hortumunun ağ filtresi tıkalı
• Su hortumu dondu.
• Su besleme hortumunuzun emniyet valfi kontrol penceresi kırmızıdır, hortumu Satış Sonrası Servisimizden veya uzman satıcınızdan alabileceğiniz yenisiyle değiştirin.
Sorun giderildikten sonra, “Başlat / Duraklat” düğmesine basarak programı yeniden başlatın. Arıza tekrarlanırsa, Satış Sonrası Servisimize başvurun
“Pompayı temizle” Atık su dışarı pompalanmaz. Cihaz ilgili program adımında durur: fişini çekin ve şunları kontrol edin:
• Tahliye hortumunda bükülmeler var.
• Filtre veya pompa tıkalı
• Tahliye hortumu donmuş.
Sorun giderildikten sonra, ‘Tahliye’ programını seçin ve başlatın veya ‘Sıfırla’ düğmesine en az 3 saniye basın: daha sonra istenen programı yeniden başlatın Eğer arıza tekrar meydana gelirse, Satış Sonrası Servisimize başvurun
“Hizmet” “BDD” (çamaşır makinenizde ekran yoksa: program sırası göstergesindeki tüm lambalar yanar) Cihaz program sırasında durur.
• Silindir kapakları açık (silindir kapakları düzgün kapatılmamış).
“Sıfırla” düğmesine en az 3 saniye basın ve “Kapı açık” yanana kadar bekleyin. Kapağı açın ve tambur kapaklarını kapatın, ardından istediğiniz programı tekrar seçin ve başlatın. Hata devam ederse, Satış Sonrası Servisimize bildirin.
“F02” ile “F35” arasında (“F09” hariç) “Elektrik modülü hatası”
“Tahliye” programını seçin ve başlatın veya
• “Sıfırla” düğmesi en az 3 saniye.
“F09” • Su seviyesi çok yüksek ‘(program iptalinden veya yanlış kullanımdan sonra). Cihazı kapatın ve tekrar açın, ‘Tahliye’ programını seçin ve 15 saniye içinde başlayın.
“FA” Su duruşu hatası
Cihazı kapatın, elektrik fişini çekin ve su musluğunu kapatın. Toplanan suyun alttan dışarı akmasını sağlamak için cihazı dikkatlice öne doğru eğin. Sonra:
• Cihazı tekrar prize takın.
• Su musluğunu açın (cihaz çalıştırılmadan hemen cihaza su akarsa, bir arıza meydana gelir: musluğu kapatın ve Satış Sonrası Servisi bilgilendirin).
• İstediğiniz programı tekrar seçin ve başlatın.
‘Fod’ “Aşırı köpürmeyi”
Çok fazla köpük yıkama programını kesintiye uğrattı.
• “Durulama ve Sıkma” programını seçin ve başlatın
• Daha sonra daha az deterjan kullanarak istediğiniz programı tekrar seçin ve başlatın.
Arıza devam ederse, cihazın fişini çekin, su musluğunu kapatın ve Satış Sonrası Servisimize başvurun

Smeg DFC612BK Yıkayıcı Hata Kodları

Hata kodu Sebep olmak Çözüm
E1 Acquastop hatası Taşma önleme sistemi etkinleştirildi. Su sızıntısı olması durumunda sistem devreye girer. Müşteri hizmetlerine başvurun.
E2 Güvenlik seviyesi Bulaşık makinesinin içindeki su seviyesini sınırlayan sistem devreye girmiştir. Programı durdurun ve bulaşık makinesini kapatın. Bulaşık makinesini tekrar açın, tekrar programlayın ve yıkama döngüsünü başlatın. Sorun devam ederse, satış sonrası servise başvurun.
E3 Su ısıtma arızası Su ısıtılmıyor veya ısıtma parametreleri doğru değil. Yıkama programını tekrarlayın; sorun devam ederse, satış sonrası servis ile irtibata geçin.
E 4 Su sıcaklığı izleme arızası Programı durdurun ve bulaşık makinesini kapatın. Bulaşık makinesini tekrar açın, tekrar programlayın ve yıkama döngüsünü başlatın. Sorun devam ederse, satış sonrası servise başvurun.
E5 Su girişi arızası Cihaz su almıyor veya düzgün çalışmıyor. Su bağlantılarının doğru olduğundan, su giriş musluğunun açık olduğundan ve filtrenin kirlenmediğinden emin olun. Sorun devam ederse, satış sonrası servise başvurun.
E6 Su pompası çıkışı arızası Cihaz suyu dışarı pompalamıyor veya doğru şekilde yapmıyor. Tahliye hortumunun bükülmediğinden veya ezilmediğinden ve sifon ile filtrenin kirlenmediğinden emin olun. Sorun devam ederse, satış sonrası servise başvurun.
E7 Türbin akış regülatörü arızası Cihaz doğru yüklenen su miktarını “ölçemez”. Programı durdurun ve bulaşık makinesini kapatın. Bulaşık makinesini tekrar açın, tekrar programlayın ve yıkama döngüsünü başlatın. Sorun devam ederse, satış sonrası servise başvurun.
E8 Alternatif yıkama sistemi arızası Programı durdurun ve bulaşık makinesini kapatın. Bulaşık makinesini tekrar açın, tekrar programlayın ve yıkama döngüsünü başlatın. Sorun devam ederse, satış sonrası servise başvurun.
E9 Su giriş sistemi arızası Müşteri hizmetlerine başvurun.

Smeg GW2050H-F Yıkayıcı Hata Kodları

HATA AÇIKLAMA
E1 / E2 Alet yıkayıcısındaki su seviyesini sınırlayan sistem devreye girdi. (Güvenlik Seviyesi). Bu geçici bir hata olabileceğinden, makineyi yeniden başlatmayı deneyin. Arıza devam ederse Yardım Servisini arayın.
E3 Alet yıkayıcı suyu ısıtamaz.
Bu alarm, makine suyun sıcaklığını 3 dakika içinde en az 1 ° C yükseltemediğinde etkinleşir.
RESET prosedüründen sonra makineyi kapatıp tekrar açın. Arıza devam ederse en yakın yetkili Yardım Merkezine başvurun.
E 4 Sıcaklık ölçüm sistemi arızalı.
Teknik Yardım Servisi’ni arayın.
E5 Alet yıkayıcı suyla dolmuyor.
Şunlardan emin olun: su doldurma musluğu açık; su doldurma borusu girişindeki filtre tıkalı değil; su doldurma borusunda gaz kelebeği yok.
Arıza devam ederse en yakın yetkili Yardım Merkezine başvurun.
E6 Alet yıkayıcı boşalmıyor.
Şunlardan emin olun: tahliye hortumu ezilmemiş veya tıkalı değil; su tahliye borusu tıkalı değil; alet yıkayıcısının filtresi tıkalı değil.
Bu alarm, dolum basıncı anahtarı tahliye pompasının başlamasından itibaren 3 dakika içinde sıfırlanamazsa oluşur.
Arıza devam ederse en yakın yetkili Yardım Merkezine başvurun.
E7 / E9 Makine, doldurulan su miktarını doğru bir şekilde ölçemiyor.
RESET prosedüründen sonra makineyi kapatıp tekrar açın.
Arıza devam ederse en yakın yetkili Yardım Merkezine başvurun.
EA Makine herhangi bir nedenle mevcut programı sonlandıramadı.
Bu alarm çeşitli durumlarda etkinleşir: ısıtma aşamasında T> 35 ° C ile makine kapatıldığında; . kapı açıldığında ve yıkama odasındaki sıcaklık> 35 ° C olduğunda. program durdurulduğunda ve yıkama odasındaki sıcaklık> 35 ° C olduğunda.
Arıza devam ederse en yakın yetkili Yardım Merkezine başvurun.

Smeg SLB12SB Yıkayıcı Hata Kodları

Hata kodu Sebep olmak
ON-OFF ve yıkama programı seçim düğmesi Bu düğme şunları yapmanızı sağlar: • makineyi OFF (Kapalı) konumundan herhangi bir yönde hareket ettirerek açar ve kapatır (düğme göstergesi dikey)
• çeşitli kumaş sektörlerindeki yıkama sıcaklıklarını her iki yönde çevirerek seçme
Program çalışırken düğme hareket etmiyor.
Program elektronik olarak makine tarafından kontrol edilir.
Ekran LED’inde kalan süre gösterilir Bu LED, ekranın program başlamadan önce seçilen programın toplam süresini ve program çalışırken kalan süreyi gösterdiğini gösterir.
Ekran LED’inde gösterilen sıkma hızı Bu LED, ekranın seçilen program için maksimum sıkma hızını gösterdiğini gösterir. Göreceli düğmeyle sıkma hızı seçilirken açık kalır.
Isıtma aşaması LED’i Isıtma döngüsü sırasında bu LED, programın yıkama suyu ısıtma aşamasında olduğunu gösterir.

Smeg STA120 Yıkayıcı Hata Kodları

“End”programme faz LED’inin iki 15 saniyelik aralıklarla yanıp sönme sayısı Sorun
5 Küvet su ile doldurmuyor
6 Su küvetten akmıyor
1 Bir sızıntı meydana geldi ve aquastop tetiklendi (sadece bu güvenlik cihazıyla donatılmış modeller için) Bu tür bir hata için, su musluğunu kapatın, fişi çıkarın ve Servis Merkezi ile temasa geçin.

Smeg SWM107 Yıkayıcı Hata Kodları

ARIZA KODU ARIZA GÖSTERGESİ MUHTEMEL ARIZA YAPILACAK SÜREÇ
E01 1 ve 2 numara ışığı yanıp sönüyor. Kapı düzgün kapatılmamış. Klik sesini duymak için kapağı düzgün kapatın. Sorun devam ederse, makinenin fişini çekin ve hemen en yakın yetkili servise başvurun.
E02 1 ve 3 numaralı ışıklar yanıp söner. Makinenizdeki su seviyesi ısıtıcının altında. Su kaynağınızın basıncı düşük veya kilitli olabilir. Musluğu sonuna kadar açın. Su kesilebilir, kontrol edin. Sorun devam ederse, makineniz bir süre sonra otomatik olarak duracaktır. Makinenizi fişten çekin, musluğu kapatın ve en yakın yetkili sen / buza uygulayın.
E03 1 ve 4 numaralı ışıklar yanıp söner. Pompa arızalı veya pompa filtresi tıkalı veya tahliye pompası açık devrede. Pompa filtresini temizleyin.Sorun devam ederse, en yakın yetkili servise başvurun.
E04 2 ve 3 numaralı ışıklar yanıp söner. Makinenizde aşırı miktarda su var. Makineniz suyu otomatik olarak tahliye edecektir. Makineniz boşaltma işlemini tamamladıktan sonra, makinenizi kapatın ve fişini çekin. Musluğu kapatın ve en yakın yetkili servise başvurun
E05 2 ve 4 numara ışığı yanıp sönüyor. Makinenizin ısıtıcısı veya ısı sensörü arızalı. Makinenizi kapatın ve fişini çekin. Musluğunuzu kapatın ve en yakın yetkili servise başvurun.
E06 3 ve 4 numaralı ışık yanıp söner. Motor arızalı.
E07 2,3 ve 4 numaralı ışık yanıp söner.
E08 1,2 ve 3 numaralı ışık yanıp söner. Elektronik kart arızalı.
E09 1,2 ve 4 sayı ışığı yanıp sönüyor. Şebeke gerilimi çok yüksek veya çok düşük. Şebeke gerilimi 150V’tan düşük veya 260V’den yüksekse, makineniz otomatik olarak durur. Şebeke gerilimi geri kazanıldığında, makineniz çalışmaya devam edecektir.
E10 1,3 ve 4 numaralı ışık yanıp sönüyor. İletişim hatası. Makinenizi kapatın ve fişini çekin. Musluğu kapatın ve en yakın yetkili servise başvurun.

Bumu Aradığın ?

Electrolux Fırın Hata Kodları

Electrolux Fırın Hata Kodları

Electrolux Fırın Hata Kodları Bu hata kodu açıklamaları Electrolux indüksiyonlu ocaktaki bir sorunu teşhis etmenize …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

error: Kopya İzni Yok
Servis Çağrı Merkezi