York Klima Hata Kodları Tanınmış York firmasının klimalar, hem ev içi koşullarda hem de büyük ofis odalarını ve endüstriyel binaları soğutmak için idealdir. Farklı seviyelerde güç ve teknolojik ekipmana sahip çeşitli modeller, klimanın herhangi bir uygulaması için doğru seçimi yapacaktır.
York Klima Hata Kodları
Bu ünitenin güvenilirliğini ve yüksek performans derecesini garanti eden mükemmel bir Hitachi kompresör ile donatılmıştır. Kesinlikle tüm modeller, ev kullanımı için bile, sadece soğutma değil, aynı zamanda ısıtma işlevlerine sahiptir. York klimalar, en son teknolojiyi şık tasarımlarla birleştirir ve ayrıca üretimin her aşamasında titiz testler yaparak ürün dayanıklılığını garanti eder.
York Klima Arıza Kodları
York Klima Hata Kodları Arıza Düzeltme York klima arıza kodları sayesinde klimanızın arızalarını hemen tespit edebilirsiniz. Çağrı merkezimize ulaşarak klima onarımı talebinde bulunabilirsiniz.
Kod | Arıza Kodları Sebepleri |
E1 E2 E3 E4 | Sıcaklık sensörü arızası |
E5 | İç ve dış ünite arasında bağlantı hatası |
E6 | Dış ünite koruması |
E10 | Kompresör emiş basınç problemi |
E13 | Kompresör faz problemi |
P4 | İç ünite bataryasının sıcaklığı çok düşük veya çok yüksek |
P5 | Dış ünite kondansatörünün ısısı çok yüksek |
P7 | Dış ünite deşarj sıcaklık çok yüksek |
P9 | Anti-cold hava fonksiyonu |
P10 | Deşarj basınç koruma |
P11 | Emiş basıncı koruma |
P12 | Akım aşırı yük koruma |
HS | Buz çözme başlıyor |
Kod | Arıza |
---|---|
E0 | İç Mekan EEPROM (Elektrikle Silinebilir Programlanabilir Salt Okunur Bellek) hatası |
E1 | İç ve dış ünite iletişim arızası |
E3 | İç fan hızı arızası |
E4 | İç oda sıcaklık sensörü hatası |
E5 | Evaporatör bobini sıcaklık sensörü hatası |
AK | Soğutucu kaçak tespit sistemi arızası |
EE | Su seviyesi alarm arızası |
E8 | Çift iç ünite (yalnızca ikiz model) iletişim arızası |
E9 | Diğer ikiz model arızası |
F0 | Aşırı yükleme koruması |
F1 | Dış sıcaklık sensörü hatası |
F2 | Dış kondenser borusu sensör hatası |
F3 | Tahliye havası sıcaklık sensörü hatası |
F4 | Dış Mekan EEPROM (Elektrikle Silinebilir Programlanabilir Salt Okunur Bellek) hatası |
F5 | Dış fan hızı (yalnızca DC fan motoru) arızası |
F6 | T2b sensör hatası |
F7 | Otomatik kaldırma paneli iletişim hatası |
F8 | Otomatik kaldırma paneli arızası |
F9 | Otomatik kaldırma paneli açık |
P0 | İnverter modülü IPM koruması |
P1 | Yüksek / Düşük voltaj koruması |
P2 | Kompresör üstü aşırı ısınma koruması |
P3 | Dış ortam düşük sıcaklık koruması |
P4 | Kompresör sürücü hatası |
P5 | Mod çakışması |
P6 | Kompresör düşük basınç koruması |
P7 | Dış mekan IGBT sensörü hatası |
Hata Kodu | Anlamı |
---|---|
Hata Kodları E7 ve F3 veya 4 ve 15 yanıp sönüyor | İletişim hatası |
Hata Kodları E1, E2, F21, F7, F6 ve F25 veya 10, 11, 12 ve 13 yanıp sönüyor | Sensör hatası |
Hata Kodu E14 | İç ünite fan arızası |
Hata Kodları F19 veya 6 yanıp sönüyor | Yüksek voltaj |
Hata Kodları F8 veya 9 yanıp sönüyor | Dış fan arızası |
Hata Kodları F11 veya 18 yanıp sönüyor | Anormal kompresör işlevi |
Hata Kodu F2 ve F23 veya 24 ve 25 yanıp sönüyor | Aşırı akım problemi |
York VRF Klima Arıza Kodları
Hata Kodları | içindekiler |
---|---|
E0 | Faz sırası veya faz eksikliği |
E1 | İletişim arızası |
E2 | T1 sensörü arızası |
E3 | T2A sensörü arızası |
E 4 | T2B sensörü arızası |
E5 | T3 sensörü arızası |
E6 | Sıfırdan fazla kontrol arızası |
E7 | EEPROM arızası |
E8 | Fan motoru kontrol dışı |
E9 | PCB ve Ekran kartı arasındaki iletişim arızası |
EF | Diğer arızalar |
EE | Su seviyesi kontrol arızası |
ED | Dış mekan koruması |
AK | Net arıza |
EB | İnvertör Modülü Koruması |
EA | Kompresör Aşırı Akımı (4 kez) |
P0 | Evaporatör Sıc. Koruma |
P1 | Anti-soğutma veya Buz Çözme Koruması |
P2 | Kondenser Yüksek Sıc. Koruma |
P3 | Kompresör Sıcaklığı Koruma |
P4 | Tahliye Borusu Sıcaklığı Koruma |
P5 | Deşarj Yüksek Basınç Koruması |
P6 | Deşarj Düşük Basınç Koruması |
P7 | Güç Eksikliği / Aşırı Volt Koruması |
P8 | Kompresör Aşırı Akımı |
PF | Diğer Koruma |
PE | Yağ Dengesi |
PD | Yağ Dönüşü |
H1 | Net iletişim arızası |
H2 | Dış mekanda azalan arıza (ana ünite için geçerlidir) |
H3 | Dış mekan ekleme arızası (ana ünite için geçerlidir) |
ON / OFF düğmesine bastıktan sonra klima çalışmıyor. Dış üniteler arasındaki iletişim arızası (Sadece 20,30HP için geçerlidir)
Ekran: Dış ünite dijital diyotunda “ E0 ” görüntüleniyor
Çözümler:
- İletişim kablosunun kopup kopmadığını kontrol edin
- Devre bozuk değilse P, Q hattını değiştirin
Faz sırası hatası
Ekran: Dış ünite dijital diyotunda “ E1 ” görüntüleniyor
Çözümler:
- Dış ünitelerin A, B, C güç hattı terminalleri ile N arasındaki voltajın normalde 220v olup olmadığını kontrol edin. Değilse, lütfen güç hatlarının iyi bağlanıp bağlanmadığını kontrol edin.
- Herhangi bir hata bulmadan voltajı kontrol ettikten sonra, lütfen dış ünite güç hatlarından ikisini (A, BC) aktarın.
ç ünite ile dış ünite arasındaki iletişim sorunu
Ekran: Dış ünite dijital diyotunda ” E2 ” ve iç ünitenin ekran kartında iletişim sorunu olan yanıp sönen zamanlayıcı lambası görüntüleniyor.
Çözümler:
- İletişim kablosunun kopup kopmadığını kontrol edin
- Devre bozuk değilse P, Q hattını değiştirin
Dış ünite sıcaklık sensörü anormal
Ekran: Dış ünite dijital diyotunda E3, E4, E5 ve E7 görüntüleniyor (Sadece 20,30HP için geçerlidir)
Çözümler:
- Sırasıyla T3, T4, T5, T6 elektrik direncini ölçün ve elektrik direnci doğru değilse kırık olanı değiştirin.
- Elektrik direnci normalse, lütfen dış PCB’yi test edin ve iyi çalışmazsa yenisini değiştirin.
İç ünite sıcaklık sensörü anormal
Gösterge: İç ünitenin çalışma lambası yanıp sönüyor
Çözümler:
- Açık veya kısa devre olup olmadığını görmek için sırasıyla T1, T2 ve T3 elektrik direncini ölçün
- Elektrik direnci normalse, lütfen kapalı PCB’yi test edin ve iyi çalışmazsa yenisini değiştirin.
Su seviyesi anahtarı anormal
Ekran: Dış ünite dijital diyot ekranı “ E6 ” ve İç ünite alarm lambası yanıp sönüyor
Yöntem: Su seviye anahtarının kapalı olup olmadığını kontrol edin ve eskisi kötü ise yeni bir anahtarı değiştirin.
Dış ünite arızasının adresi (Sadece 20,30HP için geçerlidir)
Ekran: Dış ünite dijital diyot ekranı “ E8 ”
Yöntem: Dış ünite PCB adres kodunu kontrol edin ve adres kodunun doğru konumda olduğundan emin olun
Bir süre çalıştıktan sonra sistem koruma sağlamak için durur.
Su seviyesi alarm sorunu
Ekran: İç ünite alarm lambası yanıp sönüyor
Çözümler:
- Su pompasının iyi çalışıp çalışmadığını kontrol edin
- Tahliye borusunun kırılıp kırılmadığını kontrol edin
- Su seviye anahtarının tıkalı olup olmadığını kontrol edin
- Yukarıdaki durumlar meydana gelmezse, lütfen yeni bir iç mekan PCB’sini değiştirin
Yüksek basınç koruması
Ekran: Dış ünite dijital diyotunda şu gösteriliyor: ” P1 ”
Çözümler:
- Yüksek basınç koruma anahtarının kırık veya gevşemiş olup olmadığını kontrol edin
- Kompresörün çıkış sıcaklığının çok yüksek olup olmadığını test edin. Deşarj sıcaklığı çok yüksekse ve akım anma akımından düşükse, sistem muhtemelen soğutucu akışkan değildir ve yeniden doldurur.
- Basıncın (yüksek basınç) çok yüksek veya akımın aşırı yüklü olup olmadığını test edin. Eğer öyleyse olası nedenler: soğutucu akışkanın aşırı yüklenmesi, sistem hava kaçağı veya kötü havalandırma koşulları.
Düşük basınç koruması
Ekran: Dış ünite dijital diyotunda şunlar görüntüleniyor: ” P2 ”
Çözümler:
- Düşük basınç koruma anahtarının kırılmış veya gevşemiş olup olmadığını kontrol edin
- Basıncın (düşük basınç) çok düşük olup olmadığını test edin. Olası nedenler: aşırı soğutucu veya sistem blokajı.
Aşırı akım koruması
Ekran: Dış ünite diyotu. Görüntüleniyor: ” P3 ”
Çözümler:
- Akımın aşırı yüklü olup olmadığını kontrol edin.
- Aşırı akımın olası nedenleri: soğutucu akışkanın aşırı yüklenmesi, hava kaçağı, kötü havalandırma ve ısı emisyon koşulları.
Kompresör deşarj sıcaklığı koruması, Kondenser yüksek sıcaklık koruması
Ekran: P4 / P5 dış ünite diyotunda görüntülenir
Çözümler:
- Dijital deşarj sıcaklığını, dış kondansatör T3 sıcaklığını test edin
- Sistem basıncını test edin
- Yüksek dijital deşarj sıcaklığı, soğutucu akışkan, hava kaçağı veya sistem blokajı nedeniyle mümkündür. Sorunu çözmek için sırasıyla yukarıdaki öğeleri kontrol edin.
- Kondenser yüksek sıcaklık koruması, soğutucu akışkanın aşırı yüklenmesi, hava kaçağı veya kötü havalandırma ve ısı emisyonu koşullarından kaynaklanır.
Müşterilerinden gelen her geri bildirimin dikkatle ele alınması, incelenmesi değerlendirilmesi için sunduğu 7/24 ulaşılabilen merkez telefonu ve web sitesi üzerindeki canlı servis danışmanı hizmetiyle tüketicisinin 7 gün 24 saat yanında olduğunu göstermekte ve çözüm konusunda destek olmayı, müşteri şikayetlerini hızlı bir şekilde takip ederek çözüm sürecini kısaltmayı, müşteriye zamanında doğru bilgilendirme yaparak memnuniyeti en üst seviyede tutmak için çalışır.