Ev / Ev Aletleri Arızaları / Bosch kahve makinesi sorun giderme
Bosch kahve makinesi

Bosch kahve makinesi sorun giderme

Bosch kahve makinesi sorun giderme Çoğu durumda, bu alanda daha önce tecrübesi olmasa bile, bir kahve makinesi sahibi tarafından tamir edilebilir. Bununla birlikte, kahve makinelerinin basitliği aldatıcı olabilir. Sorun gidermeyi hem sizin hem de cihazınız için kolay, etkili ve güvenli hale getirmek için kesinlikle güvenilir bir kılavuza ihtiyacınız vardır. Aşağıdaki tablolarda tüm genel sorunların çözümü için tavsiyeler yer almaktadır.

Bosch TES71129RW kahve makinesi sorunlarını giderme

Sorun Sebeb olmak Çözüm
Ekranda, fasulye kabı 15 dolu olmasına rağmen fasulye kabını tekrar doldurma ya da öğütme ünitesinin çekirdekleri öğütmediği görülür. Fasulye öğütme ünitesine düşmüyor (fasulye çok yağlı). Çekirdek kabına 15 hafifçe vurun.
Gerekirse kahve türünü değiştirin.Çekirdek kabı 15 boşaldığında kuru bir bezle silin.
Sıcak su verilmez. Süt köpürtücü 10 veya tutucusu kirli. Süt köpürtücüyü 10 veya tutucusunu temizleyin.
Çok az veya hiç süt köpüğü yok veya süt köpürtücü 10 süt içeri almıyor. Süt köpürtücü 10 veya tutucusu kirli. Süt köpürtücüyü 10 veya tutucusunu temizleyin.
Süt köpürtme için uygun değildir. Az yağlı süt (% 1.5 yağ) kullanın.
Süt köpürtücü 10 doğru monte edilmemiş. Süt köpürtücü kısımlarını nemlendirin ve birleştirin; iki işaret birbiri ardına sıralanmalıdır.
Cihazda kireç birikmesi. Gerekirse işlemi tekrarlarsa cihazı iki kireç çözme tableti kullanarak çözün.
Seçilen fincan başına miktar ulaşılmaz. Kahve dağıtımı damlacıklara yavaşlar veya tamamen durur. Kahve çok ince öğütülmüş.Çekilmiş kahve çok iyi. Taşlama ünitesini daha kaba bir ayara getirin. Daha kaba öğütülmüş kahve kullanın.
Cihazda kireç birikmesi. Cihazı küçültün.
Kahvede “krema” yoktur. Uygun olmayan kahve türü. Yüksek oranda robusta fasulyesi olan bir kahve türü kullanın.
Fasulye artık taze değil. Taze fasulye kullanın.
Öğütme ayarı fasulye için uygun değildir. Öğütme ayarını ince olarak ayarlayın.
Kahve çok “asitli”. Öğütme ayarı çok kaba veya ön öğütülmüş kahve çok kaba. Öğütme birimini daha ince bir ayara getirin veya daha ince çekilmiş kahve kullanın.
Uygun olmayan kahve türü. Daha koyu bir rosto kullanın.
Kahve çok “acı”. Öğütme ayarı çok iyi veya önceden çekilmiş kahve çok iyi. Öğütme ünitesini daha kalın bir ayara getirin veya daha ince öğütülmüş kahve kullanın.
Uygun olmayan kahve türü. Kullanılan kahve türünü değiştirin.
Ekranda Hata görünüyor Lütfen HOTLINE ile iletişime geçin Cihazda bir arıza var. Lütfen yardım hattını arayın.
Su filtresi, su deposunda 11 yerlerinde kalmaz. Su filtresi doğru takılmamış. Su filtresini doğrudan tank bağlantısına doğru bastırın.
Göstergede su deposunu kontrol edin Su haznesi yanlış yerleştirilmiş veya yeni su filtresi talimatlara göre yıkanmamış. Su haznesini doğru yerleştirin veya su filtresini talimatlara göre yıkayın ve ardından açın.
Kahve çekirdeği kompakt değildir ve çok nemlidir. Öğütme ayarı çok ince veya çok kaba ya da yeterince öğütülmüş kahve kullanılmamış. Öğütme ünitesini daha kalın veya daha ince bir ayara getirin veya 2 seviyeli öğütülmüş kahve kaşığı kullanın.
Temiz bira ünitesi Pişirme ünitesi kirli. Demleme ünitesini temizleyin.
Kahve veya süt köpüğü kalitesi önemli ölçüde değişir. Cihazda kireç birikmesi. Cihazı, talimatlarda açıklandığı şekilde iki kireç çözücü tablet ile kireç çözücüden çıkarın.
Damlama tepsisi çıkarıldığında cihazın iç tabanına su damladı. Damlama tepsisi çok erken çıkarılmış. Damlama tepsisini çıkarmadan önce son içeceğin verilmesinden sonra birkaç saniye bekleyin.

Bosch Tassimo kahve makinesi sorunlarını giderme

Sorun Muhtemel neden Çözüm
Cihaz çalışmıyor;hiçbir sembol yanmaz. Güç kaynağı yok. Cihazın güç kaynağına düzgün şekilde takıldığından emin olun.
LC ekranını okuyamıyorum çünkü yanlış dilde. Dil ayarını değiştirmek isteyebilirsiniz.
Makine demlenir, ancak içecek dağıtılmaz. Demleme işlemi sırasında su haznesi çıkarıldı veya sistemde hava var. Su haznesini TASSIMO makinenizde uygun pozisyonda değiştirin.Servis diskiyle bir temizleme işlemi başlatın.
Su deposundaki şamandıra sıkışmış. Su haznesini temizleyin ve şamandıranın hareket edebildiğinden emin olun.
Otomatik mod çalışmıyor, cihaz bekleme modunda kalıyor. T DISC takılı değil. T DISC’in takılı olup olmadığını kontrol edin.
Barkod tespit edilemedi. Barkod okuma penceresini temizleyin ve tekrar deneyin veya T DISC üzerindeki barkodu baş parmağınızla düzeltin.
Sorun devam ederse 1-877- TDISCS1 (1-877-834-7271) numaralı telefondan TASSIMO veya Bosch Müşteri Hizmetleri Bölümüne başvurun.
Otomatik mod atlandı, cihaz doğrudan 9 manuel moda gider. Barkod tespit edilemedi. Barkod okuma penceresini temizleyin.
Başlat / durdur düğmesini basılı tutarak içeceği hazırlayabilirsiniz.
Demleme ünitesinden damlayan su. T DISC hasarlı veya sızıntı yapıyor. Demleme işlemini durdurun, T DISC’i çıkarın ve pişirme birimini temizleyin.
Delme ünitesi yerleştirilmemiş veya düzgün yerleştirilmemiş. Delme ünitesinin doğru şekilde takıldığından emin olun.
Haznenin altındaki yüzeyde su var. Yoğuşma suyu. Yoğuşma olabilir ve bir arıza değildir. Bir bezle silerek çıkarın.
Servis T DISC hasarlı veya kayıp. Servis T DISC her zaman temizleme ve kireç çözme işlemleri için kullanılmalıdır. Bir Sen / ice T DISC, tassimo.com adresinden veya TASSIMO veya Bosch Müşteri Hizmet Bölümünden 1-877-TDISCS1 (1-877-834-7271) numaralı telefondan temin edilebilir.
Depoda yeterli miktarda su olmasına rağmen depoyu doldurun. Su deposundaki şamandıra sıkışmış. Su haznesini temizleyin ve şamandıranın hareket edebildiğinden emin olun.
7d ve 7e aynı anda yanıp sönmektedir ve içecek hazırlamak mümkün değildir. Makinede bir hata var. Açma / kapama düğmesini kullanarak makineyi kapatın, yaklaşık 5 dakika bekleyin ve makineyi tekrar açın. 7d ve ® 7 e hala yanıp sönüyorsa, lütfen 1-877- TDISCS1 (1-877-834-7271) numaralı telefondan TASSIMO veya BOSCH Müşteri Hizmetleri Bölümüne başvurun.
Filtrelenmiş veya yumuşatılmış su kullanıyor olsanız bile Descale yanıp söner. Filtrelenmiş su bile az miktarda çözünmüş kireç içerir. Cihazı küçültün.
Not ekranı artık çalışmıyor. Yenisini sıfırlayın veya satın alın. 1-877-TDISCS1 (1-877-834-7271) numaralı telefondan TASSIMO veya Bosch Müşteri Hizmetleri Bölümüne başvurun.
Bardak aydınlatması ve LC ekranı kapatıldı 5 dakika sonra. Etkin olmadığında, makine otomatik olarak enerji tasarrufu için bekleme moduna geri döner Yeniden etkinleştirmek için, lütfen pişirme ünitesini açın ve kapatın veya başlat / durdur düğmesine dokunun

Bosch TAS4011GB kahve makinesi sorunlarını giderme

SORUN DURUM ÇÖZÜM
Tüm gösterge ışıkları yanıp sönüyor. 1. Su seviyesi çok düşük. 1. Su haznesini tekrar doldurun
2. Makinede T-DISC yok. 2. T-DISC tutucunun üzerine, etiketli yüzü aşağı gelecek şekilde bir T-DISC yerleştirin ve demleme mekanizmasını dozlayın.
3. T-DISC hasarlı. 3. Barkod okuma penceresini temizleyin veya T-DISC’yi değiştirin.
4. Makine kullanıma hazır değil.
5. Dahili makine hatası. 5. Tassimo careline ile irtibata geçin.
Makine STANDBY’yi geçmeyecek. Demleme mekanizması kapalı özellikte olmayabilir. T-DISC tutucusuna bir T-DISC yerleştirildiğinden ve demleme mekanizmasının sıkıca kapalı olduğundan emin olun.
Otomatik Mod çalışmıyor. Barkod okuyucu, T-DISC etiketini okuyamayabilir. Barkod okuma penceresini temizleyin.
T-DISC’i değiştirin.
Manuel Modu kullanarak tercih ettiğiniz içeceğin tadını hala çıkarabilirsiniz.
Kupam taşıyor. Her içecek, mükemmel miktarda sıvı üretmek için formüle edilmiştir.İçeceğiniz için doğru büyüklükteki bardağı kullandığınızdan emin olun. Aşağıdaki önerilen kap ebatlarını kullandığınızdan emin olun:
Espresso 75ml Cappuccino 200ml Kahve, Kahve kreması, Çikolata * ve Çay 280ml
Kupam uymuyor. Bardaklık demleme mekanizmasına çok yakın. Kadehinize oturması için kadeh standını indirmeyi deneyin. Su sıçramalarını yerinde bırakarak bardaklık ve damlama tepsisini geçici olarak da çıkarabilirsiniz.
Sıvı kabın dışına sıçramaktadır. Bardak demleme mekanizmasından çok uzağa yerleştirilir. Fincanın demleme mekanizmasına daha yakın olmasını sağlamak için fincanın yüksekliğini ayarlayın.
Makine demleme mekanizmasından sızıyor. 1. T-DISC hasarlı veya sızıntı yapıyor. Demleme döngüsünü durdurmak için başlat / durdur düğmesine basın. Demleme mekanizmasını yavaşça açın, T-DISC’i çıkarın ve demleme mekanizmasının içini temizleyin. Delme ünitesini çıkarın ve tekrar takın.
2. Delme ünitesi uygun şekilde takılmamış.
Makine alttan sızdırıyor. 1. Damlama tepsisi su dolu. 1. Çıkarılabilir damlama tepsisini boşaltın.
2. Splashback düzgün şekilde takılmamış. 2. Geri tepme, bardak sehpası ve damlama tepsisini makineye geri takıp yeniden yerleştirin.
İçeceklerim her zamankinden daha kısa demleniyor. Makine kireç çözme işlemi gerektirebilir. Makineyi temizle
Temizleme diskimi kaybettim. Makineyi durulamak ve kirecini temizlemek için bir temizleme diski gerekir. Tassimo careline ile iletişime geçin.
Makinem çalışmıyor;aydınlatılan ışık yok. Elektrik beslemesi uygun şekilde bağlanmamış olabilir. Makinenin elektrik kaynağına düzgün şekilde takıldığından emin olun. Makinenin arkasındaki açma / kapama düğmesini kontrol edin.

Alman mühendislik ve elektronik şirketi Robert Bosch GmbH 1886’da kuruldu. Bugün, otomotiv bileşenlerinden ev aletlerine kadar çok çeşitli ürünler üretmektedir. En bilinen Bosch kahve makinelerinden biri, Benvenuto ankastre kahve makinesidir.

İlginizi Çekebilir

Wega espresso kahve makinesi

Wega espresso kahve makinesi sorun giderme

Wega espresso kahve makinesi sorun giderme Aşağıda görebileceğiniz tablolar, kahve makinenizde bir sorun olması durumunda …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

error: Kopya Yasak !
Servis Çağrı Merkezi