Franke Kahve Makinesi Sorun Giderme

Franke kahve makinesi

Franke kahve makinesi sorun giderme Demlemek birim temizliği eksikliği, düşük kaliteli tahıl kullanımı, ani elektrik kesintisi – bunların hepsi arızalara neden olabilir. Bu durumda, aşağıdaki tabloda yer alan bilgileri kullanarak Franke kahve makinenizin çalışmasını geri yükleyebilirsiniz. Sorununuzu bulun ve sizin durumunuzda cihazın nasıl tamir edileceğine ilişkin soruya bir cevap alın.

Franke FM800 Kahve makinesi Sorun Giderme

KodSorunÇözüm
002Kapı açıkzemin kabının boşaltılması ve kapının kapatılması zorunludur.
003 028Makineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
030 023Kahve makinesi ısınıyor. Lütfen bekle.
033 046Makineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
047Demleme modülü için ışık bariyeriIşık bariyerini bir fırça ile temizleyin. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
048 072Makineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
090 091Bakım gerekliBakım yapılmalıdır. Müşteri Hizmetleriyle İrtibat Kurun.
099Su filtresiSu filtresi kullanılmış ve değiştirilmesi gerekiyor. Müşteri Hizmetleriyle İrtibat Kurun.
100Topraklama kabı dolu.Boş zemin kabı.
101Boş zemin kabıBoş zemin kabı.
110Akış ölçer hatası 1Makineyi yeniden başlatın veya farklı bir ürün seçin. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
112Temiz karıştırıcıKahve makinesini temizle.
114Akış ölçer hatası 2Makineyi yeniden başlatın veya farklı bir ürün seçin. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
119Toz dozaj ünitesi 2Çift hazneli dozajlama cihazının sağ haznesi boştur. Otomatik kahve makineleri için uygun tozu doldurun.
120Çekilmiş kahve yokKahve çekirdekleri veya toz ekleyip ürünü tekrar seçin veya iptal edin.
121Sol kabı doldurun (Konum 1).Sol konteyner boş (Konum 1). Makine konfigürasyonuna bağlı olarak, lütfen otomatik
kahve makineleri için uygun toz veya kahve çekirdekleri ile doldurun .
122Merkez fasulye haznesini doldurun (Konum 2).Fasulye huni merkezi boş (Konum 2). Lütfen kahve çekirdekleri ekleyin.
123Fasulye haznesini doldurun (Konum 3).Kahve haznesi sağ boş (Konum 3). Lütfen kahve çekirdekleri ekleyin.
125Toz kapağı açıkToz kapağını kapatın.
126 127Bira haznesi açıkÜrün hazırlığını tekrar başlatın.
130Soğuk süt ekleyinSüt haznesini doldurun.
131Süt boşSüt haznesini doldurun.
132Tank 2’ye soğuk süt ekleyinSüt haznesini doldurun.
133Süt 2 boşSüt haznesini doldurun.
160Düşük pilMüşteri Hizmetleriyle İrtibat Kurun.
170Su haznesini kontrol edinTatlı su haznesini doldurun. Boş atık su deposu.
200 204Muhasebe CSMakineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
210, 211Muhasebe CAN veriyoluMakineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
221İletişim Lezzet İstasyonuMakineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
222 223İletişim Köpüğü MasterMakineyi yeniden başlat. Hata giderilmezse, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
226Temizlik gerekliTemizlik gerçekleştirin.
227Temizlik gerekliTemizlik gerçekleştirin.
228Temiz Lezzet İstasyonuFlavor Station’ı temizleyin.
229Temiz Lezzet İstasyonuFlavor Station’ı temizleyin.
230Lezzet sistemini hazırlaFlavor sistemini hazırlayın.
231Süt sistemini hazırlaSüt sistemini hazırla.

Franke EVOLUTION PLUS Kahve makinesi Sorun Giderme

KodEkranÇözüm
1Harici RAMMüşteri servisine danışın.
2Çıkış eksikPrizi takın ve doğru oturduğundan emin olun.
3Kapı açıkTopraklama kabı kapısını kapatın.
4Anlık konteynerAnlık konteyner kaldırıldı. Anlık kabı değiştirin.
5Harici RAMMüşteri servisine danışın.
10

13

Sıcaklık sensörüMüşteri servisine danışın.
14

17

Sıcaklık sensörüMüşteri servisine danışın.
18

21

Sıcaklık sensörüMüşteri servisine danışın.
22

23

24

Isıtıcı zaman aşımıMüşteri servisine danışın.
30

32

Su beslemeMüşteri servisine danışın.
40

44

Motor zaman aşımıMüşteri servisine danışın.
50

58

Çip kart kimliğiMüşteri servisine danışın.
90PM gerçekleştirMüşteri servisine danışın ve bakımı planlayın.
100Çekmece doluBoş çekmece
105Tatlı / atık suSadece su depolu modeller için: Depoyu boşaltın veya doldurun.
110Akış ölçerMakineyi kapatıp tekrar açın. Müşteri servisine danışın.
120Fasulye yokKahve çekirdekleri ekleyin.
122Choco yokÇikolata tozu ekleyin.
130Süt yokSüt ekleyin.
132 137Şurup yokŞurubu ekleyin.
140İletişimSadece fatura cihazı bağlıyken. Makineyi kapatın ve faturalandırmayı kapatıp tekrar açın. Müşteri
servisine danışın.
150Boş çekmeceBoş çekmece
302

303

304 307

– görüntü yok –Müşteri servisine danışın.

Franke bremer VIVA Kahve makinesi Sorun Giderme

KodArızaÇözüm
01Pişirme mümkün değil
Eşya tuşlarındaki gösterge lambaları yanmıyor
Kahve makinesini kapatıp açın
.
Hata kodu hala görüntüleniyorsa,
Müşteri Hizmetlerini bilgilendirin.
02Buhar anahtarındaki gösterge lambası yanmıyor.
Buhar çıkışı mümkün değil.
STANDBY modunda hata kodunun gösterilmesi.
Su basıncını kontrol edin.
VIVA KM’yi kapatın.
Buhar kazanındaki basıncı azaltmak için “-” tuşuna basın .
VIVA KM’yi açın.
Hata kodu hala görüntüleniyorsa,
Müşteri Hizmetlerini bilgilendirin.
03Sıcak Su veya Buhar tuşundaki gösterge lambası yanmıyor. Sıcak su veya buhar verilmez ve süt veya süt köpüğü olmaz.STANDBY modunda hata kodunun gösterilmesi.Kahve makinesini kapatıp açın
Arıza devam ederse,
Müşteri Hizmetlerini bilgilendirinSüt veya
süt köpüğü olmadan kahve demlemek mümkündür.
04Eşya tuşlarındaki gösterge lambaları yanmıyor
Demleme mümkün değildir.
Su vanasını açın.
Kahve makinesini kapatıp açın
.
Hata kodu hala görüntüleniyorsa,
Müşteri Hizmetlerini bilgilendirin.
05
06
Ürün tuşlarındaki gösterge lambaları yanmaz.
Bira yapmak mümkün değildir.
Kahve makinesini kapatıp açın
.
Hata kodu hala görüntüleniyorsa,
Müşteri Hizmetlerini bilgilendirin.
07
08
Sıcak Su veya Buhar tuşundaki gösterge lambası yanmıyor.
Sıcak su veya buhar verilmez ve süt veya süt köpüğü olmaz.
STANDBY modunda hata kodunun gösterilmesi.
Kahve makinesini kapatıp açın
.
Arıza devam ederse,
– Müşteri Hizmetlerini bilgilendirin
– – Süt veya
süt köpüğü olmadan kahve demlemek mümkündür.
37Sıcak su / buhar kazanındaki sıcaklık 135 ° C’den yüksek. Güvenlik nedeniyle kendini kapattı.Üniteyi kapatın.
Franke müşteri servisini arayın.
41LON iletişimine müdahale edildiFranke müşteri servisi
apb dosyasını yükleyecektir.
Zemin kabı ekleTemizleyin ve
makineye yerleştirin.
Dağıtıcı bloğu eksikMakineye temiz bir dağıtıcı blok yerleştirin .
Öğütücü sol (orta veya sağ) boş.Kahve kabını
taze kahve çekirdekleri ile doldurun .
Sadece VIVA KM au lait ile göster:
Süt A veya B boş
Süt kabını taze
soğutulmuş sütle doldurun .
“Filtreyi değiştir!” Ekranda belirir.Su filtresi kartuşu
(örneğin Brita) değiştirilmelidir.
Ekran alanında ekran yok (ekran)Ana şalteri çalıştırın.
Kablo sistemindeki herhangi bir arızayı yetkili bir
uzman elektrikçi tarafından kontrol ettirin .Anahtar
beslemesini tekrar açın kaynaştırmak.
– Elektrik tedarik
şirketinize bilgi verin.
VIVA KM au kahve
ürünlerini süt veya süt köpüğü ile percole eder.
Buhar kazanı
otomatik olarak ısınana kadar bekleyin .
Süt kabını doldurun.
* = Bu hata kodları sadece Bekleme Modunda gösterilir. Makineyi kapatıp açtıktan sonra hata devam ederse, Franke müşteri servisini arayın.

Comment (1)

  • Ali Osman Gödeci

    Günaydın kahve makinamın pistonu yukarıda kaldı çalışmıyor bana yardımcı olursanız sevinirim

Soru Sor Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *

Servisi Ara (0850) 811 24 22